Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wzory przepływu informacji w komunikowaniu politycznym - na przykładzie wyborów w Polsce w latach 2015-2020.

2018/29/N/HS5/00723

Słowa kluczowe:

komunikowanie polityczne wzory przepływu informacji nowe media media tradycyjne

Deskryptory:

  • HS6_16: Socjologia kultury i komunikacji społecznej (w tym: medioznawstwo, dziennikarstwo, komunikacja internetowa)
  • HS5_6: Teoria polityki i myśl polityczna
  • HS6_20: Przestrzeń publiczna

Panel:

HS5 - Normy i władza: prawo, nauki o polityce, polityka regionalna i społeczna

Jednostka realizująca:

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Kinga Adamczewska 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 15 - ogłoszony 2018-03-15

Przyznana kwota: 160 046 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2019-01-24

Zakończenie projektu: 2023-09-23

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego

  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (2)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Dziennikarze, informacje polityczne i przepływ informacji – zmiana czy status quo?
    Autorzy:
    Kinga Adamczewska
    Konferencja:
    Wiedza - Komunikacja - Działanie (rok: 2020, ), Wydawca: IDKMiS
    Data:
    konferencja 15-16.10.2020
    Status:
    Opublikowana
  2. Social Media Use in Political Communication – (R)ewolution of Flow of Information?
    Autorzy:
    Kinga Adamczewska
    Konferencja:
    CEECOM (rok: 2021, ), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Data:
    konferencja 23-24.10.2021
    Status:
    Złożona
  1. (Nie)interaktywni politycy. Diagnoza modelu J. Bordewijka i B. van Kaama w mediach społecznościowych. Studium przypadku komunikacji Pawła Kukiza w serwisie Twitter
    Autorzy:
    Katarzyna Gajllewicz-Korab, Alicja Jaskiernia, Maria Łoszewska-Ołowska
    Książka:
    Siła mediów. Media - Polityka - Biznes (rok: 2020, tom: I, strony: 19-42), Wydawca: Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
    Status:
    Opublikowana
  2. Rola mediów we współczesnych modelach przepływu informacji politycznej
    Autorzy:
    Kinga Adamczewska
    Książka:
    Rola mediów we współczesnych modelach przepływu informacji politycznej , Wydawca: Wydawnictwo Naukowe WNPiD
    Status:
    Złożona