Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Strategiczna krótkowzroczność a wyniki firmy

2017/27/B/HS4/01150

Słowa kluczowe:

strategia wyniki sieć konkurencja krótkowzroczność poznawczość

Deskryptory:

  • HS4_9: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

prof. Wojciech Czakon 

Liczba wykonawców projektu: 4

Konkurs: OPUS 14 - ogłoszony 2017-09-15

Przyznana kwota: 449 068 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2018-07-01

Zakończenie projektu: 2022-07-25

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Oprogramowanie Mplus. Za kwotę 7 200 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (6)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Walidacja narzędzia pomiarowego w naukach o zarządzaniu
    Autorzy:
    Wojciech Czakon
    Czasopismo:
    Przegląd Organizacji (rok: 2019, tom: 4, strony: 45361), Wydawca: TNOiK
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.33141/po.2019.04.01 - link do publikacji
  2. Competitor perceptions in tourism coopetition
    Autorzy:
    Wojciech Czakon, Katarzyna Czernek
    Czasopismo:
    Journal of Travel Research (rok: 2021, tom: 60(2), strony: 312–335), Wydawca: Sage
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1177/0047287519896011 - link do publikacji
  3. Network orientation of logistics service providers: the construct, dimensionality and measurement scale
    Autorzy:
    Wojciech Czakon, Arkadiusz Kawa, Stephanie Scott
    Czasopismo:
    International Journal of Logistics Research and Applications (rok: 2020, tom: 0,961805555555555, strony: 474-492), Wydawca: Taylor & Francis
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/13675567.2019.1705260 - link do publikacji
  4. Playing the wild cards: Antecedents of family firm resilience
    Autorzy:
    Wojciech Czakon, Monika Hajdas, Joanna Radomska
    Czasopismo:
    Journal of Family Business Strategy (rok: 2022, tom: b.d., strony: b.d.), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.jfbs.2022.100484 - link do publikacji
  5. Krótkowzroczność strategiczna-metodyczne aspekty systematycznego przeglądu literatury
    Autorzy:
    Wojciech Czakon, Patrycja Klimas, Arkadiusz Kawa
    Czasopismo:
    Studia Oeconomica Posnaniensia (rok: 2019, tom: 7, strony: 27-37), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.18559/SOEP.2019.2.2 - link do publikacji
  6. How myopic are managers? Development and validation of a multidimensional strategic myopia scale
    Autorzy:
    Wojciech Czakon, Arkadiusz Kawa, Patrycja Klimas, Sascha Kraus
    Czasopismo:
    Journal of Business Research , Wydawca: Elsevier
    Status:
    Złożona
  1. Strategic management and myopia: challenges and implications
    Autorzy:
    Wojciech Czakon
    Książka:
    Strategic management and myopia: Challenges and implications (rok: 2022, tom: 1, strony: 176), Wydawca: Routledge
    Status:
    Opublikowana
  2. Krótkowzroczność strategiczna menedżerów
    Autorzy:
    Wojciech Czakon
    Książka:
    Krótkowzroczność strategiczna menedżerów (rok: 2020, tom: 1, strony: 212), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Status:
    Opublikowana