Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Normatywne i aksjologiczne uwarunkowania przedsiębiorczości społecznej w perspektywie katolickiej nauki społecznej

2017/25/B/HS1/01522

Słowa kluczowe:

przedsiębiorczość społeczna etyka biznesu aksjologia katolicka nauka społeczna teologia moralna

Deskryptory:

  • HS1_15: Teologia moralna, teologia pastoralna, liturgika

Panel:

HS1 - Fundamentalne pytania o naturę człowieka i otaczającej go rzeczywistości: filozofia, nauki o poznaniu, religioznawstwo, teologia

Jednostka realizująca:

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Teologii

woj. lubelskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Adam Zadroga 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: OPUS 13 - ogłoszony 2017-03-15

Przyznana kwota: 185 360 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2018-01-01

Zakończenie projektu: 2023-01-23

Planowany czas trwania projektu: 60 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (4)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Axionormative Determinants of Social Entrepreneurship in View of the Principles of Catholic Social Teaching
    Autorzy:
    Adam Zadroga
    Czasopismo:
    The Person and the Challenges. The Journal of Theology, Education, Canon Law and Social Studies Inspired by Pope John Paul II (rok: 2023, tom: 13/1, strony: 37-49), Wydawca: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15633/pch.13103 - link do publikacji
  2. Implementing the Principle of the Common Good in Classical and Social Enterprises
    Autorzy:
    Agnieszka Marek, Sylwia Kostrzewa, Adam Zadroga
    Czasopismo:
    Verbum Vitae (rok: 2023, tom: 41/4, strony: 1005–1026), Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.31743/vv.16707 - link do publikacji
  3. Catholic Social Teaching as a Source of Enrichment of the Moral Dimension of Social Enterprise Management
    Autorzy:
    Adam Zadroga
    Czasopismo:
    VERBUM VITAE (rok: 2022, tom: 40/4, strony: 989–1006), Wydawca: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.31743/vv.14380 - link do publikacji
  4. Professional Ethics of Social Entrepreneurs: The Perspective of Christian Personalist Ethics
    Autorzy:
    Adam Zadroga
    Czasopismo:
    VERBUM VITAE (rok: 2021, tom: 39/2, strony: 495-513), Wydawca: The Institute of Biblical Studies of the Faculty of Theology, The John Paul II Catholic University of Lublin, Poland
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.31743/vv.11462 - link do publikacji
  1. Etyka zawodowa przedsiębiorców społecznych w perspektywie chrześcijańskiej etyki personalistycznej
    Autorzy:
    Adam Zadroga
    Książka:
    Humanistyczne i społeczne aspekty biznesu i zarządzania (rok: 2019, tom: 1, strony: 97-104), Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Opolskiej
    Status:
    Opublikowana
  2. ?
    Autorzy:
    Adam Zadroga
    Książka:
    Catholic Social Teaching and Social Entrepreneurship (rok: 2024, tom: vol. 10 Lublin Theological Stu, strony: 148), Wydawca: Vandenhoeck & Ruprecht
    Status:
    Opublikowana