Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Strategie marek międzynarodowych stosowane przez przedsiębiorstwa z rynków wschodzących ze względu na efekt kraju pochodzenia marki (COBO) a zachowania konsumentów

2017/25/B/HS4/00372

Słowa kluczowe:

strategie marki międzynarodowej efekt kraju pochodzenia marki COBO zachowania konsumentów przedsiębiorstwa z rynków wschodzących

Deskryptory:

  • HS4_9: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka
  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

prof. Marzanna Witek-Hajduk 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: OPUS 13 - ogłoszony 2017-03-15

Przyznana kwota: 279 300 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2018-04-01

Zakończenie projektu: 2022-04-02

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (7)
  1. Brand types applied by emerging markets' firms: Country of brand origin and brand use motives
    Autorzy:
    Marzanna K. Witek-Hajduk, Anna Grudecka
    Czasopismo:
    EBER Entrepreneurial Business and Economics Review (rok: 2021, tom: Vol. 9, No. 1, strony: 155-168), Wydawca: Cracow University of Economics
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15678/EBER. - link do publikacji
  2. CZYNNIKI DECYDUJĄCE O STRATEGICZNYM ZNACZENIU KRAJU POCHODZENIA – PERSPEKTYWA MENEDŻERÓW PRZEDSIĘBIORSTW
    Autorzy:
    Marzanna K. Witek-hajduk, Anna Grudecka
    Czasopismo:
    Przegląd Organizacji (rok: 2020, tom: 3, strony: 18-27), Wydawca: TNOiK
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
  3. Does the developed-country brand name still matter? Consumers' purchase intentions and ethnocentrism and materialism as moderators
    Autorzy:
    Marzanna K. Witek-Hajduk, Anna Grudecka
    Czasopismo:
    Journal of Product and Brand Management (rok: 2022, tom: Vol. ahead-of-print No. ahead-, strony: ahead-of-print), Wydawca: Emerald Group Publishing
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1108/JPBM-05-2021-3475 - link do publikacji
  4. Made-In" Label, Socio-Demographic Characteristics and Income as Moderators of the Brand Types in Terms of the Country-of-Brand-Origin Impact on Consumers' Purchase Intentions
    Autorzy:
    Marzanna K. Witek-Hajduk, Anna Grudecka
    Czasopismo:
    European Research Studies Journal (rok: 2021, tom: Vol. 24, No. 4B, strony: 634-646), Wydawca: ISMASYC INTERNATIONAL STRATEGY MANAGEMENT ASSOCIATION
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.35808/ersj/2694 - link do publikacji
  5. Ways to neutralize the country-of-origin effect in the emerging market firms international branding
    Autorzy:
    Marzanna K. Witek-Hajduk, Anna Grudecka
    Czasopismo:
    International Journal of Management and Economics , Wydawca: SGH Warsaw School of Economics
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  6. Reasons for ignoring versus paying attention to country-of-origin (COO) by consumers of durable goods' brands
    Autorzy:
    Marzanna K. Witek-Hajduk, Anna Grudecka
    Czasopismo:
    Central European Management Journal , Wydawca: Kozminski University
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  7. Country of origin from a management perspective of emerging market companies
    Autorzy:
    Marzanna K. Witek-Hajduk, Anna Grudecka
    Czasopismo:
    International Journal of Management and Economics (rok: 2019, tom: 55(3), strony: 45309), Wydawca: SGH w Warszawie
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.2478/ijme-2019-0015 - link do publikacji