Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Znaczenie efektu kraju pochodzenia i etnocentryzmu konsumenckiego na rynku produktów żywnościowych

2017/25/B/HS4/00031

Słowa kluczowe:

marketing żywności zachowania konsumentów etnocentryzm konsumencki efekt kraju pochodzenia rynek produktów żywnościowych

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • NZ9_7: Naukowe podstawy żywienia i badania żywności

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

woj. łódzkie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Paweł Bryła 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 13 - ogłoszony 2017-03-15

Przyznana kwota: 410 200 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2018-01-01

Zakończenie projektu: 2022-07-11

Planowany czas trwania projektu: 54 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (5)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Regional ethnocentrism on the food market as a pattern of sustainable consumption
    Autorzy:
    Bryła P.
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2019, tom: 11, strony: 6408 (s. 1-19)), Wydawca: MDPI, Szwajcaria
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su11226408 - link do publikacji
  2. The importance of country-of-origin information on food product packaging
    Autorzy:
    Bryła P.
    Czasopismo:
    Nutrients (rok: 2021, tom: 13, strony: 3251 (s. 1-10)), Wydawca: MDPI, Szwajcaria
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/nu13093251 - link do publikacji
  3. Who reads food labels? Selected predictors of consumer interest in front-of-package and back-of-package labels during and after the purchase
    Autorzy:
    Bryła P.
    Czasopismo:
    Nutrients (rok: 2020, tom: 12, strony: 2605 (s. 1-20)), Wydawca: MDPI, Szwajcaria
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/nu12092605 - link do publikacji
  4. Selected predictors of consumer ethnocentrism in the food market (gender differences)
    Autorzy:
    Bryła P.
    Czasopismo:
    Energies (rok: 2021, tom: 14, strony: 7667 (s. 1-20)), Wydawca: MDPI, Szwajcaria
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/en14227667 - link do publikacji
  5. The impact of consumer Schwartz values and regulatory focus on the willingness to pay a price premium for domestic food products: Gender differences
    Autorzy:
    Bryła P.
    Czasopismo:
    Energies (rok: 2021, tom: 14, strony: 6198 (s. 1-15)), Wydawca: MDPI, Szwajcaria
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/en14196198 - link do publikacji
  1. cała książka
    Autorzy:
    Bryła P., Domański T.
    Książka:
    Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing. Food Market in Poland (rok: 2023, tom: jeden, strony: 356 stron), Wydawca: Routledge
    Status:
    Opublikowana