Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Być uczniem podczas edukacyjnej rewolucji: Poznawcze i pozapoznawcze konsekwencje reformy edukacji 2017

2016/23/B/HS6/03898

Słowa kluczowe:

reforma edukacji osiągnięcia szkolne inteligencja szkolny obraz siebie schemat sekwencyjno-podłużny

Deskryptory:

  • HS6_11: Pedagogika edukacji (szkolna, szkoły wyższej) i dydaktyka
  • HS6_4: Psychologia rozwoju, rodziny, wychowania i edukacji

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia, m.in.:

Jednostka realizująca:

Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie, Wydział Nauk Społecznych

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Maciej Karwowski 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: OPUS 12 - ogłoszony 2016-09-15

Przyznana kwota: 940 800 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-08-02

Zakończenie projektu: 2022-08-01

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (6)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Do parents and children perceive creativity similarly? A dyadic study of creative mindsets IF: 2,83
    Autorzy:
    Maciej Karwowski, Dorota M. Jankowska, Izabela Lebuda, Marta Czerwonka
    Czasopismo:
    Psychology of Aesthetics, Creativity, and the Arts (rok: 2020, tom: Online, strony: 0), Wydawca: APA
    Status:
    Opublikowane
    Doi:
    10.1037/aca0000358 - link do publikacji
  2. The creative student in the eyes of a teacher: A cross-cultural study IF: 1,97
    Autorzy:
    Karwowski, M., Gralewski, J., Patston, T., Cropley, D. H., & Kaufman, J. C.
    Czasopismo:
    Thinking Skills and Creativity (rok: 2020, tom: 35, strony: 100636), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowane
    Doi:
    10.1016/j.tsc.2020.100636 - link do publikacji
  3. Intensive Schooling and Cognitive Ability: A Case of Polish Educational Reform
    Autorzy:
    Maciej Karwowski, Bogusław Milerski
    Status:
    Złożone
  4. Educational Rationality: Measurement, Correlates, and Consequences
    Autorzy:
    Maciej Karwowski, Bogusław Milewski
    Status:
    Złożone
  5. The Polish version of the Parenting Sense of Competence Scale: Examining Psychometric properties in clinical and non-clinical samples.
    Autorzy:
    Jankowska, D. M., Omelanczuk, I., Pisula, E., Milerski, B., & Karwowski, M.
    Status:
    Złożone
  6. Visual Imagery and Creativity: The Polish Version of Vividness of Visual Imagery Questionnaire and Its Links with Creativity
    Autorzy:
    Dorota M. Jankowska, Maciej Karwowski
    Status:
    Złożone
  1. Książka
    Autorzy:
    Dorota M. Jankowska, Maciej Karwowski
    Książka:
    Test of Creative Imagery Abilities (rok: 2020, tom: --, strony: 1-100), Wydawca: Liber Libri
    Status:
    Opublikowane