Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Ocena orientacji innowacyjnej dostawców wysokospecjalistycznych usług biznesowych współtworzących wydarzenia (KIBSE)

2016/23/B/HS4/03011

Słowa kluczowe:

innowacje orientacja innowacyjna KIBS branża spotkań i wydarzeń kongresy festiwale.

Deskryptory:

  • HS4_9: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka
  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_10: Zarządzanie zasobami ludzkimi, zatrudnienie i płace

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

prof. Krzysztof Borodako 

Liczba wykonawców projektu: 4

Konkurs: OPUS 12 - ogłoszony 2016-09-15

Przyznana kwota: 208 223 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-09-01

Zakończenie projektu: 2021-09-30

Planowany czas trwania projektu: 49 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Laptopy (3 szt.). Za kwotę 5 948 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (9)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Technology used in knowledge management by global professional event services
    Autorzy:
    Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki
    Czasopismo:
    Journal of Global InformatIon Management (rok: 2021, tom: 29, strony: 145-163), Wydawca: IGI Global
    Status:
    Opublikowana
  2. The contribution of Human Capital to the performance of Knowledge-Intensive Business Services
    Autorzy:
    Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki, Mariusz Łapczyński
    Czasopismo:
    Annals of Management and Organization Research (rok: 2019, tom: 1, strony: 141-153), Wydawca: Goodwood Publishing
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.35912/amor.v1i2.338 - link do publikacji
  3. Innovation Orientation, Knowledge Management and Technological Readiness - Integrated Model of Organizational Performance
    Autorzy:
    Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki, Mariusz Łapczyński
    Czasopismo:
    European Journal of Innovation Management (rok: 2022, tom: b.d., strony: b.d.), Wydawca: Emerald Publishing
    Status:
    Złożona
  4. Online visibility and knowledge-intensive business services performance: the scope of interrelatedness
    Autorzy:
    Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki, Mariusz Łapczyński
    Czasopismo:
    Journal of Emerging Trends in Marketing and Management (rok: 2021, tom: 1, strony: 157-173), Wydawca: The Bucharest University of Economic Studies Publishing House
    Status:
    Opublikowana
  5. Events KIBS on the business services market – a netnography analysis
    Autorzy:
    Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki
    Czasopismo:
    European Journal of Service Management (rok: 2018, tom: 27, strony: 45487), Wydawca: SZCZECIN UNIVERSITY PRESS
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.18276/ejsm.2018.27/1-01 - link do publikacji
  6. The Innovativeness of Knowledge-Intensive Business Services in the Context of Market Needs
    Autorzy:
    Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki
    Czasopismo:
    Research Papers of Wrocław University of Economics (rok: 2019, tom: 63, strony: 187-202), Wydawca: Wrocław University of Economics
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/pn.2019.7.15 - link do publikacji
  7. Market orientation and technological orientation in business services: The moderating role of organizational culture and human resources on organizational performance.
    Autorzy:
    Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki, Mariusz Łapczyński, Mariusz Kuziak, Krzysztof Kapera
    Czasopismo:
    PLOS ONE (rok: 2022, tom: 17(6), strony: 45308), Wydawca: Public Library of Science
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1371/journal.pone.0270737 - link do publikacji
  8. Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce
    Autorzy:
    Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki
    Czasopismo:
    Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2019, tom: XX, strony: 45554), Wydawca: Wydawnictwo SAN
    Status:
    Opublikowana
  9. Innovation Orientation and Knowledge Absorptive Capacity in Business (Event) Services
    Autorzy:
    Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki, Mariusz Łapczyński
    Czasopismo:
    Tourism Management Perspectives (rok: 2021, tom: b.d., strony: b.d.), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Złożona
  1. brak
    Autorzy:
    Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki
    Książka:
    Innovation Orientation in Business Services (rok: 2021, tom: 1, strony: 224), Wydawca: Edward Elgar Publishing
    Status:
    Opublikowana