Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Szkolnictwo wyższe wobec studentów nietradycyjnych. Strategie uczelni w obszarze kształcenia dorosłych na przykładzie studiów podyplomowych.

2016/23/N/HS6/00502

Słowa kluczowe:

szkolnictwo wyższe socjologia edukacji kształcenie całożyciowe edukacja dorosłych kształcenie podyplomowe

Deskryptory:

  • HS6_17: Socjologia gospodarki i edukacji
  • HS6_15: Socjologia idei, władzy, norm, organizacji

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Filozofii i Nauk Społecznych

woj. kujawsko-pomorskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Agnieszka Anielska 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 12 - ogłoszony 2016-09-15

Przyznana kwota: 56 400 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-09-06

Zakończenie projektu: 2020-09-05

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (4)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Niepubliczna znaczy lepsza? Rynek studiów podyplomowych w świetle opinii słuchaczy różnych typów szkół wyższych
    Autorzy:
    Agnieszka Anielska
    Czasopismo:
    Edukacja dorosłych (rok: 2019, tom: 2 (81), strony: 77-94), Wydawca: Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
    Status:
    Opublikowana
  2. Strategies of higher education institutions in the postgraduate studies in Poland
    Autorzy:
    Agnieszka Anielska, Dominik Antonowicz
    Czasopismo:
    Research in Post-Compulsory Education (rok: 2023, tom: nie dotyczy, strony: nie dotyczy), Wydawca: Taylor&Francis
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  3. Publiczne uczelnie zawodowe szansą na regionalne centra edukacji całożyciowej? Analiza potencjału
    Autorzy:
    Agnieszka Anielska
    Czasopismo:
    Edukacja (rok: 2019, tom: 4, strony: 105-122), Wydawca: Instytut Badań Edukacyjnych
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.24131/3724.190408 - link do publikacji
  4. Wybrane motywacje edukacyjne i preferencje dorosłych studentów jako czynniki kształtowania pozycji konkurencyjnej w sektorze szkolnictwa wyższego
    Autorzy:
    Agnieszka Anielska
    Czasopismo:
    Edukacja dorosłych (rok: 2017, tom: 2 (77), strony: 61-76), Wydawca: Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
    Status:
    Opublikowana
  1. Higher Education and Non-Traditional Students. Strategies of Higher Education Institutions in the Field of Adult Education on the Example of Postgraduate Studies
    Autorzy:
    Agnieszka Anielska
    Książka:
    Higher Education and Non-Traditional Students. Strategies of Higher Education Institutions in the Field of Adult Education on the Example of Postgraduate Studies (rok: 2022, tom: I, strony: 262), Wydawca: Foundation for the Development of the Education System, Erasmus+ and European Solidarity Corps National Agency
    Status:
    Opublikowana
  2. Tytuł książki podany poniżej
    Autorzy:
    Agnieszka Anielska
    Książka:
    Strategie uczelni w obszarze kształcenia dorosłych na przykładzie studiów podyplomowych (rok: 2022, tom: 1, strony: 260), Wydawca: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
    Status:
    Opublikowana