Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Modelowanie wpływu dużych projektów infrastrukturalnych na rozwój regionalny

2016/22/E/HS4/00464

Słowa kluczowe:

polityka strukturalna rozwój regionalny modelowanie makroekonomiczne

Deskryptory:

  • HS4_1: Makroekonomia (w tym: równowaga ekonomiczna, wzrost gospodarczy, wahania koniunkturalne w globalnej gospodarce, ekonomia pracy)
  • HS4_11: Gospodarka publiczna, infrastruktura społeczna, administracja publiczna
  • HS4_14: Geografia społeczno-ekonomiczna

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Bartłomiej Rokicki 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: SONATA BIS 6 - ogłoszony 2016-06-15

Przyznana kwota: 384 000 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-04-04

Zakończenie projektu: 2021-10-03

Planowany czas trwania projektu: 54 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Program STATA.
  2. Komputer przenosny wraz z odpowiednim oprogramowaniem. Za kwotę 15 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (4)
  1. ACCESSIBILITY IN THE REGIONAL CGE FRAMEWORK – THE EFFECTS OF MAJOR TRANSPORT INFRASTRUCTURE INVESTMENTS IN POLAND
    Autorzy:
    Bartłomiej Rokicki, Marcin Stępniak, Eduardo A. Haddad, Jonathan M. Horridge
    Czasopismo:
    Transportation (rok: 2021, tom: 48, strony: 747-772), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1007/s11116-019-10076-w - link do publikacji
  2. Cost Underruns in Major Road Transport Infrastructure Projects—The Surprising Experience of Poland
    Autorzy:
    Bartlomiej Rokicki
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2022, tom: 14(21), strony: 45309), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su142114608 - link do publikacji
  3. Actuarial Credibility Approach in Adjusting Initial Cost Estimates of Transport Infrastructure Projects
    Autorzy:
    Bartłomiej Rokicki, Krzysztof Ostaszewski
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2022, tom: 14(20), strony: 45303), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su142013371 - link do publikacji
  4. Major transport infrastructure investment and regional economic development – An accessibility-based approach
    Autorzy:
    Bartłomiej Rokicki, Marcin Stępniak
    Czasopismo:
    Journal of Transport Geography (rok: 2018, tom: 72, strony: 36-49), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.jtrangeo.2018.08.010 - link do publikacji