Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Political branding: nowe podejście do relacji partia-wyborca.

2016/21/D/HS5/03846

Słowa kluczowe:

partia polityczna wyborca marka polityczna decyzja wyborcza

Deskryptory:

  • HS6_15: Socjologia idei, władzy, norm, organizacji
  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS5_11: Inne zagadnienia pokrewne

Panel:

HS5 - Normy i władza: prawo, nauki o polityce, polityka regionalna i społeczna

Jednostka realizująca:

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Marta Żerkowska-Balas 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: SONATA 11 - ogłoszony 2016-03-15

Przyznana kwota: 209 547 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-01-13

Zakończenie projektu: 2020-01-12

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Archetypes of Polish Political Parties - Empirical Analysis.
    Autorzy:
    Marta Żerkowska-Balas, Michał Lutostański, Patrycja Prochera
    Czasopismo:
    Journal of Political Marketing (rok: 2022, tom: online, strony: 45307), Wydawca: Taylor & Francis Inc.
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/15377857.2022.2040689 - link do publikacji
  2. Of Love and Hate. Origins and Effects of Positive and Negative Party Identification in Poland
    Autorzy:
    Marta Żerkowska-Balas
    Czasopismo:
    Polish Sociological Review (rok: 2022, tom: 1, strony: ), Wydawca: Polskie Towarzystwo Socjologiczne/Polish Sociological Association
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  3. Marka polskich partii politycznych – analiza empiryczna
    Autorzy:
    Marta Żerkowska-Balas
    Czasopismo:
    Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne (rok: 2019, tom: 61(1), strony: 138-152), Wydawca: Wydział Politologii i Studiów Międzynarodowych Uniwersytet Mikołaja Kopernika
    Status:
    Opublikowana
  1. Failed liberal leadership
    Autorzy:
    Marta Żerkowska-Balas
    Książka:
    Failed leadership (rok: 2021, tom: 1, strony: 119-134), Wydawca: Peter Lang Publishing
    Status:
    Opublikowana