Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Ustalenie wpływu systematycznego treningu fonetycznego w języku obcym na jakość przetwarzania języka

2016/21/N/HS2/02605

Słowa kluczowe:

psycholingwistyka nabywanie języków obcych fonetyka przetwarzanie języka okulografia rozumienie mowy

Deskryptory:

  • HS2_6: Językoznawstwo ogólne, teoria i metodologia badań językoznawczych
  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka

Panel:

HS2 - Kultura i twórczość kulturowa: literaturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o sztuce

Jednostka realizująca:

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Anglistyki

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Bartosz Brzoza 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 11 - ogłoszony 2016-03-15

Przyznana kwota: 107 761 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-02-20

Zakończenie projektu: 2020-02-19

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Classroom-based L2 phonetic instruction and its effect on non-native spoken word recognition IF: 0,677
    Autorzy:
    Bartosz Brzoza
    Czasopismo:
    Journal of Psycholinguistic Research , Wydawca: Springer
    Status:
    Złożona
  1. Competing vowels facilitate the recognition of unfamiliar L2 targets in bilinguals: The role of phonetic experience
    Autorzy:
    Bartosz Brzoza
    Książka:
    Approaches to the Study of Sound Structure and Speech: Interdisciplinary Work in Honour of Katarzyna Dziubalska-Kołaczyk (rok: 2020, tom: nie dotyczy, strony: 258-269), Wydawca: Routledge
    Status:
    Opublikowana