Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Dojrzałość przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania relacjami a przewaga konkurencyjna

2015/19/D/HS4/01956

Słowa kluczowe:

podejście relacyjne zasoby relacyjne zarządzanie relacjami z klientami konkurencyjność przedsiębiorstwa nurt zasobowy w teorii konkurencyjności zarządzanie strategiczne

Deskryptory:

  • HS4_5: Zasoby i rozwój zrównoważony
  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_9: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Bartosz Deszczyński 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: SONATA 10 - ogłoszony 2015-09-15

Przyznana kwota: 132 720 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2016-08-04

Zakończenie projektu: 2021-08-03

Planowany czas trwania projektu: 60 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (7)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (2)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Business networking in social media - a case study of Polish export professionals
    Autorzy:
    Bartosz Deszczyński
    Czasopismo:
    Journal of Eastern European and Central Asian Research (JEECAR) (rok: 2018, tom: 4, strony: -), Wydawca: Institute of Eastern Europe and Central Asia
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15549/jeecar.v5i1.185 - link do publikacji
  2. The determinants of Global Account Management (GAM). A relationship decision-making model.
    Autorzy:
    Bartosz Deszczyński
    Czasopismo:
    Argumenta Oeconomica (rok: 2019, tom: 2(43), strony: 233-253), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/aoe.2019.2.10 - link do publikacji
  3. The maturity of relationship management and firm performance - A step toward relationship management middle-range theory
    Autorzy:
    Bartosz Deszczyński, Maciej Beręsewicz
    Czasopismo:
    Journal of Business Research (rok: 2021, tom: 135, strony: 358-372), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.jbusres.2021.06.026 - link do publikacji
  4. Zasobowa teoria przedsiębiorstwa i koncepcja logiki usługowej w świetle podejścia relacyjnego w zarządzaniu.
    Autorzy:
    Bartosz Deszczyński
    Czasopismo:
    Przegląd Organizacji (rok: 2019, tom: 1, strony: 19-26), Wydawca: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.33141/po.2019.01.03 - link do publikacji
  5. EMPOWERMENT PRACOWNIKÓW W PRZEDSIĘBIORSTWACH BRANŻY USŁUG BIZNESOWYCH1
    Autorzy:
    Bartosz Deszczyński
    Czasopismo:
    Studia Oeconomica Posnaniensia (rok: 2018, tom: 6, strony: 113-143), Wydawca: Uniwrsytet Ekonomiczny w Poznaniu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.18559/SOEP.2018.4.7 - link do publikacji
  6. The Impact of Opportunity Management on the Relationship Business Model (A Study in the Polish Housing Industry)
    Autorzy:
    Bartosz Deszczyński
    Czasopismo:
    Journal of Eastern European and Central Asian Research (JEECAR) (rok: 2016, tom: 3, strony: 10), Wydawca: Institute of Eastern Europe and Central Asia
    Status:
    Opublikowana
  7. The Integrated Relationship Management Framework
    Autorzy:
    Bartosz Deszczyński
    Czasopismo:
    EKONOMIA I PRAWO. ECONOMICS AND LAW (rok: 2018, tom: 17, strony: 17-31), Wydawca: Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika w Toruniu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.12775/EiP.2018.001 - link do publikacji
  1. The Integrated Relationship Management Framework
    Autorzy:
    Bartosz Deszczyński
    Konferencja:
    9th International Conference on Applied Economics Contemporary Issues in Economy (rok: 2017, ), Wydawca: Institute of Economic Research, Faculty of Economic Sciences and Management, Nicolaus Copernicus University
    Data:
    konferencja 22-23.06.
    Status:
    Opublikowana
  2. THE IMPACT OF OPPORTUNITY MANAGEMENT ON THE RELATIONSHIP BUSINESS MODEL (A STUDY IN THE POLISH HOUSING INDUSTRY)
    Autorzy:
    Bartosz Deszczyński
    Konferencja:
    International Business and Management Conference (rok: 2016, ), Wydawca: University of Economics, Prague, Oeconomica Publishing House – Prague 2017
    Data:
    konferencja 11-12.11
    Status:
    Opublikowana
  1. Publikacja książkowa
    Autorzy:
    Bartosz Deszczyński
    Książka:
    Firm Competitive Advantage Through Relationship Management. A Theory for Successful Sustainable Growth (rok: 2021, tom: 1, strony: 279), Wydawca: Palgrave Macmillan
    Status:
    Opublikowana