Selected predictors of the importance attached to salt content information on the food packaging (a study among Polish consumers) IF: 4,171
Czasopismo:
Nutrients (rok: 2020, tom: 12, strony: 293 (s. 1-15)), Wydawca: MDPI, Szwajcaria
The impact of obtaining a European quality sign on origin food producers IF: 0,558
Czasopismo:
Quality Assurance and Safety of Crops & Foods (rok: 2018, tom: 10 (2), strony: 155-164), Wydawca: Wageningen Academic Publishers
The offer of a healthy food store as a response to contemporary epidemiological challenges
Autorzy:
Beata Ciabiada, Paweł Bryła
Czasopismo:
Handel Wewnętrzny (rok: 2018, tom: nr 3, strony: 82-93), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Uwarunkowania znajomości unijnego logo rolnictwa ekologicznego wśród polskich konsumentów
Czasopismo:
Handel Wewnętrzny (rok: 2018, tom: nr 4 (tom I), strony: 42-52), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Who reads food labels? Selected predictors of consumer interest in front-of-package and back-of-package labels during and after the purchase IF: 4,546
Czasopismo:
Nutrients (rok: 2020, tom: 12, strony: 2605 (s. 1-20)), Wydawca: MDPI, Szwajcaria
Consumer ethnocentrism on the organic food market in Poland
Czasopismo:
Marketing i Zarządzanie (rok: 2017, tom: nr 2 (48), strony: 44885), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
Selected antecedents of the importance of nutrition claims for food processors and distributors
Czasopismo:
Journal of Agribusiness and Rural Development (rok: 2019, tom: 52, strony: 103-110), Wydawca: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
The perception of EU quality signs for origin and organic food products among Polish consumers IF: 0,597
Czasopismo:
Quality Assurance and Safety of Crops & Foods (rok: 2017, tom: 9 (3), strony: 345-355), Wydawca: Wageningen Academic Publishers
Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności – studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi
Czasopismo:
Marketing i Zarządzanie (rok: 2016, tom: nr 3 (44), strony: 209-221), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
Creating and Delivering Value for Consumers of Healthy Food – a Case Study of Organic Farma Zdrowia S.A.
Czasopismo:
Journal of Management and Business Administration. Central Europe (rok: 2017, tom: 25 (4), strony: 55-74), Wydawca: De Gruyter
Organic food consumption in Poland: Motives and barriers IF: 3,125
Czasopismo:
Appetite (rok: 2016, tom: 105, strony: 737-746), Wydawca: Elsevier
Organic food online shopping in Poland IF: 1,289
Czasopismo:
British Food Journal (rok: 2018, tom: 120 (5), strony: 1015-1027), Wydawca: Emerald
Selected predictors of the evaluation of credibility of information on food packaging among processors and distributors
Czasopismo:
Marketing i Zarządzanie (rok: 2018, tom: nr 2, strony: 44757), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
Uwarunkowania skłonności do płacenia wyższej ceny za żywność ekologiczną w porównaniu z produktami konwencjonalnymi
Czasopismo:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2018, tom: nr 526, strony: 203-213), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Strategia marketingowa producenta żywności ekologicznej – studium przypadku firmy Eko Ar
Czasopismo:
Handel Wewnętrzny (rok: 2018, tom: nr 2, strony: 104-116), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur