Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Relacyjność kolektywnych i indywidualnych wzorów działania w roli nauczyciela-tutora: rozwój profesjonalny w binarnym systemie działalności

2014/15/B/HS6/03116

Słowa kluczowe:

nauczyciel tutor rola zawodowa rozwój profesjonalny wiedza pragmatyczna indywidualne i kolektywne wzory działania szkoła jako binarny system działalności

Deskryptory:

  • HS6_11: Pedagogika edukacji (szkolna, szkoły wyższej) i dydaktyka
  • HS6_13: Socjologia teoretyczna, orientacje metodologiczne i warianty badań empirycznych

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Dolnośląska Szkoła Wyższa

woj. dolnośląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Sławomir Krzychała 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: OPUS 8 - ogłoszony 2014-09-15

Przyznana kwota: 262 360 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2015-07-21

Zakończenie projektu: 2018-03-20

Planowany czas trwania projektu: 28 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Oprogramowanie MAXQDA (2 szt.). Za kwotę 4 500 PLN
  2. cyfrowy dyktafon stereo (3 szt.). Za kwotę 1 320 PLN
  3. Notebook (2 szt.). Za kwotę 5 800 PLN
  4. Czytniki e-booków (2 szt.). Za kwotę 1 534 PLN

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Professional Praxis Community in a Dialogical Perspective: Towards the Application of Bakhtinian Categories in the Documentary Method. IF: 0,9
    Autorzy:
    Krzychała, Sławomir
    Czasopismo:
    Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research (rok: 2019, tom: 20(1), strony: Art. 17), Wydawca: Freie Universität Berlin
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.17169/fqs-20.1.3073 - link do publikacji
  2. Teacher Responses to New Pedagogical Practices: A Praxeological Model for the Study of Teacher-Driven School Development IF: 3,17
    Autorzy:
    Krzychała, Sławomir
    Czasopismo:
    American Educational Research Journal (rok: 2019, tom: online first, strony: 12785), Wydawca: American Educational Research Association (AERA)
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3102/0002831219868461 - link do publikacji
  3. jak tutoring zmienia system działalności szkoły? Z badań rekonstrukcyjnych we wrocławskich gimnazjach
    Autorzy:
    Krzychała, Sławomir; Zembrzuska, Agnieszka
    Czasopismo:
    Forum Oświatowe (rok: 2018, tom: 30(1), strony: 195–216), Wydawca: Polskie Towarzystwo Pedagogiczne / Wydawnictwo Naukowe DSW
    Status:
    Opublikowana
  1. ---
    Autorzy:
    Krzychała, Sławomir
    Książka:
    Nauczyciel-Tutor. Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego (rok: 2018, tom: 1, strony: 364), Wydawca: Oficyna Wydawnicza "Impuls"
    Status:
    Opublikowana