Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Kształtowanie kapitału marki w mediach społecznościowych - badania eksperymentalne w oparciu o rzeczywiste marki z różnych kategorii produktowych.

2014/15/B/HS4/00844

Słowa kluczowe:

kapitał marki media społecznościowe zaangażowanie konsumenta skłonność do ujawniania siebie badania eksperymentalne

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS6_6: Psychologia pracy, organizacji, ekonomiczna, reklamy i marketingu

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

woj. łódzkie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: OPUS 8 - ogłoszony 2014-09-15

Przyznana kwota: 207 890 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2015-09-01

Zakończenie projektu: 2018-05-29

Planowany czas trwania projektu: 32 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Komputer przenośny Samsung, procesor i7 (lub nowszy), 8GB RAM, ekran 1920x1080, 256 SSD, Windows, MS Office. Za kwotę 6 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (5)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Możliwości kształtowania zaangażowania konsumentów wobec marki w mediach społecznościowych za pomocą humoru
    Autorzy:
    Małgorzata Karpińska-Krakowiak
    Czasopismo:
    Studia i Prace WNEiZ US (rok: 2016, tom: 43/2, strony: 95-103), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.18276/sip.2016.43/2-09 - link do publikacji
  2. Brand equity in social media – insights from experimental research with various product categories
    Autorzy:
    Małgorzata Karpińska-Krakowiak
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2017, tom: 4, strony: 143-149), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
  3. Gotcha! Realism of comedic violence and its impact on brand responses
    Autorzy:
    Malgorzata Karpinska-Krakowiak
    Czasopismo:
    Journal of Advertising Research (rok: 2019, tom: 2, strony: 45308), Wydawca: Advertising Research Foundation/ WARC
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.2501/JAR-2019-004 - link do publikacji
  4. The Effects of Pranks in Social Media on Brands
    Autorzy:
    Małgorzata Karpińska-Krakowiak, Artur Modliński
    Czasopismo:
    Journal of Computer Information Systems (rok: 2018, tom: 58/3, strony: 282-290), Wydawca: Taylor & Francis Group
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/08874417.2016.1241683 - link do publikacji
  5. Shadow brands – exploring phenomenon of meaningless brands
    Autorzy:
    Małgorzata Karpińska-Krakowiak
    Czasopismo:
    Marketing i Zarządzanie (rok: 2016, tom: 44/3, strony: 317-326), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.18276/miz.2016.44-29 - link do publikacji
  1. cała książka
    Autorzy:
    Małgorzata Karpińska-Krakowiak
    Książka:
    Kapitał marki w mediach społecznościowych - perspektywa konsumenta (rok: 2018, tom: nd, strony: 175), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
    Status:
    Opublikowana