Znaleziono 5 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:
W jaki sposób wirtualne multisensoryczne doświadczenie wpływa na zachowania środowiskowe?
Konkurs: IDEALAB , panel: HS6
Kierownik: dr Grzegorz Pochwatko
Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk
Wprowadzanie marek do wirtualnych światów gier komputerowych jako forma angażowania klienta
Konkurs: PRELUDIUM 17 , panel: HS4
Kierownik: dr Magdalena Maria Hofman-Kohlmeyer
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Konkurs: PRELUDIUM 15 , panel: HS4
Kierownik: Jakub Sokołowski
Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych
Konkurs: OPUS 8 , panel: HS4
Kierownik: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Pozasytuacyjne determinanty reakcji konsumentów wobec kampanii marketingu społecznie zaangażowanego
Konkurs: SONATA 1 , panel: HS4
Kierownik: dr Grzegorz Zasuwa
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych