Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Zniekształcenia poznawcze w zaburzeniach depresyjnych i lękowych. Trening uwagi jako oddziaływanie terapuetyczne.

2014/12/T/HS6/00263

Słowa kluczowe:

Deskryptory:

  • HS6_3: Psychologia kliniczna, zdrowia, penitencjarna, rehabilitacji, neuropsychologia kliniczna
  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka
  • HS6_5: Psychologia ewolucyjna i porównawcza, genetyka zachowania, psychofizjologia, neuropsychologia

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Filozoficzny, Wydział Filozoficzny

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Marzena Rusanowska 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: ETIUDA 2 - ogłoszony 2013-12-16

Przyznana kwota: 98 540 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-12-01

Zakończenie projektu: 2015-11-30

Planowany czas trwania projektu: 12 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  1. The Factor Structure of a Polish Language Version of the Hospital Anxiety Depression Scale (HADS) IF: 2,14
    Autorzy:
    Nezlek John, Rusanowska Marzena, Holas Paweł, Krejtz Izabela
    Czasopismo:
    Health and Quality of Life Outcomes , Wydawca: BIOMED CENTRAL LTD
    Status:
    Złożona
  2. Positive online attentional training as a means of modifying attentional and interpretational biases among the clinically depressed: An experimental study using eye-tracking. IF: 2,12
    Autorzy:
    Krejtz Izabela, Holas Paweł, Rusanowska Marzena, Nezlek John
    Czasopismo:
    Journal of Clinical Psychology (rok: 2018, tom: 43160, strony: 44939), Wydawca: Wiley Periodicals, Inc.
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1002/jclp.22617 - link do publikacji