Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Struktury poznawczo-motywacyjne w segmentacji zachowań konsumenckich młodzieży w internecie.

2013/11/N/HS4/02891

Słowa kluczowe:

zakupy w internecie zachowania konsumenckie młodzieży segementacja dane sekwencyjne teoria środkó-celów wywiady drabinkowe

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_3: Ekonometria i metody statystyczne
  • HS6_6: Psychologia pracy, organizacji, ekonomiczna, reklamy i marketingu

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Anna Myrda 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 6 - ogłoszony 2013-09-16

Przyznana kwota: 90 720 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-07-21

Zakończenie projektu: 2016-07-20

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  1. Formaty kwestionariuszy twardych wywiadów drabinkowych – porównanie.
    Autorzy:
    Anna Myrda
    Czasopismo:
    Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences (rok: 2015, tom: 3 (24), strony: 104-111), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/noz.2015.3.09 - link do publikacji
  2. THE MEANS-END APPROACH IN MARKET SEGMENTATION – CLUSTERING OF LADDERING DATA
    Autorzy:
    Anna Myrda
    Czasopismo:
    ECONOMETRICS (rok: 2016, tom: 4(54), strony: 72-81), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/ekt.2016.4.05 - link do publikacji