Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Konkurencyjność celów komercyjnych i dobroczynnych w zarządzaniu przedsiębiorstwami

2013/11/N/HS4/02439

Słowa kluczowe:

Fundacje korporacyjne filantropia korporacyjna społeczna odpowiedzialność biznesu cele społeczne cele gospodarcze zarządzanie strategiczne

Deskryptory:

  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania
  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wydział Finansów i Zarządzania

woj. dolnośląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Mateusz Rak 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 6 - ogłoszony 2013-09-16

Przyznana kwota: 75 760 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-07-29

Zakończenie projektu: 2017-07-28

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Mały szybki laptop klasy Ultrabook wraz z oprogramowaniem i akcesoriami. Za kwotę 4 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (9)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  1. CSR activities undertaken by enterprises
    Autorzy:
    Mateusz Rak
    Czasopismo:
    Annals of Marketing Management & Economics (rok: 2017, tom: 45352, strony: 109-122), Wydawca: Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.22630/AMME. - link do publikacji
  2. The brand and corporate mission for the perspective of corporate social responsibility
    Autorzy:
    Mateusz Rak
    Czasopismo:
    ZESZYTY NAUKOWE WYŻSZEJ SZKOŁY BANKOWEJ WE WROCŁAWIU (rok: 2015, tom: Vol 15, No 3, strony: 389-396), Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  3. Kreowanie marki polskich fundacji korporacyjnych w świetle badań własnych
    Autorzy:
    Mateusz Rak
    Czasopismo:
    PN Konsumpcja jako forma komunikacji społecznej, red. W. Patrzałek (rok: 2015, tom: 414, strony: 166-179), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  4. Typy fundacji korporacyjnych w Polsce - wyniki badań
    Autorzy:
    Mateusz Rak
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2017, tom: 11, strony: 484-500), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
  5. Corporate Philanthropy as a Source of Competitive Advantage
    Autorzy:
    Mateusz Rak
    Czasopismo:
    World Academy of Science, Engineering and Technology International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business and Industrial Engineering (rok: 2016, tom: 10, strony: 1647-1651), Wydawca: World Academy of Science
    Status:
    Opublikowana
  6. WSPÓŁPRACA FUNDACJI KORPORACYJNYCH I ICH ZAŁOŻYCIELI W REALIZACJI CELÓW STRATEGII
    Autorzy:
    Mateusz Rak
    Czasopismo:
    Społeczne gospodarowanie - sharing economy , Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  7. Creating the Brand Image of Polish Corporate Foundations
    Autorzy:
    Mateusz Rak
    Czasopismo:
    Trípodos (rok: 2015, tom: número 37, strony: 51-62), Wydawca: Blanquerna School of Communication and International Relations, Ramon Llull University
    Status:
    Opublikowana
  8. Fundacje korporacyjne - podmioty społeczeństwa obywatelskiego oraz realizacji strategii społecznej odpowiedzialności biznesu
    Autorzy:
    Mateusz Rak
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2016, tom: 458, strony: 33-43), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/pn.2016.458.03 - link do publikacji
  9. Fundacja korporacyjna jako narzędzie filantropii korporacyjnej w świetle badań
    Autorzy:
    Mateusz Rak
    Czasopismo:
    JOURNAL OF SCIENCE OF THE MILITARY ACADEMY OF LAND FORCES , Wydawca: Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  1. CORPORATE FOUNDATIONS - OPERATIONALIZATION OF THE NOTION
    Autorzy:
    Mateusz Rak
    Konferencja:
    International Masaryk Conference for Ph.D. Students and Young Researchers 2014 (rok: 2014, ), Wydawca: MAGNANIMITAS
    Data:
    konferencja 15-19.12.2014
    Status:
    Opublikowana