Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Psychologiczne Ja w świecie społecznym. Przywiązanie, teoria umysłu i pojęcie Ja w okresie adolescencji

2013/10/M/HS6/00544

Słowa kluczowe:

rozwój przywiązanie teoria umysłu pojęcie Ja poznanie społeczne

Deskryptory:

  • HS6_4: Psychologia rozwoju, rodziny, wychowania i edukacji
  • HS6_2: Psychologia społeczna, polityczna, środowiskowa i międzykulturowa

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Filozoficzny

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Marta Białecka-Pikul 

Liczba wykonawców projektu: 9

Konkurs: HARMONIA 5 - ogłoszony 2013-06-14

Przyznana kwota: 745 452 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-05-05

Zakończenie projektu: 2018-11-04

Planowany czas trwania projektu: 54 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (7)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Advanced theory of mind in adolescence: Do age, gender and friendship style play a role?
    Autorzy:
    Marta Białecka-Pikul, Anna Kołodziejczyk, Sandra Bosacki
    Czasopismo:
    Journal of Adolescence (rok: 2017, tom: 56, strony: 145-156), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.adolescence.2017.02.009 - link do publikacji
  2. Measuring Advanced Theory of Mind: Do Story-based Tasks Work? Advanced Theory of Mind
    Autorzy:
    Marta Białecka-Pikul, Marta Szpak, Julian Zubek, Małgorzata Stepień-Nycz, Anna Kołodzieczyk, Sandra Bosacki, Bruce Homer
    Czasopismo:
    British Journal of Developmental Psychology (rok: 2019, tom: -, strony: -), Wydawca: Wiley
    Status:
    Złożona
  3. Change and Consistency of Self-Esteem in Early and Middle Adolescence in the Context of School Transition
    Autorzy:
    Marta Białecka-Pikul, Małgorzata Stępień-Nycz, Iwona Sikorska, Ewa Topolewska-Siedzik, Jan Cieciuch
    Czasopismo:
    Journal of Youth and Adolescence (rok: 2019, tom: 48, strony: 1605–1618), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1007/s10964-019-01041-y - link do publikacji
  4. Attachment and Theory of Mind in Early Adolescence
    Autorzy:
    Marta Szpak, Marta Białecka-Pikul, Anna Kołodziejczyk, Sandra Bosacki
    Czasopismo:
    Social Development (rok: 2019, ), Wydawca: Wiley
    Status:
    Złożona
  5. Sprawozdanie z konferencji: 25th Biennial Meeting the International Society for the Study of Behavioural Development, 15-19 lipca 2018 roku, Gold Coast, Australia
    Autorzy:
    Iwona Sikorska, Barbara Sikora-Wachowicz, Marta Białecka-Pikul
    Czasopismo:
    Psychologia Rozwojowa (rok: 2018, tom: 23, strony: 99-105), Wydawca: Wydawnictwo UJ
    Status:
    Opublikowana
  6. Theory of mind in adolescence: Developmental change and gender differences
    Autorzy:
    Małgorzata Stępień-Nycz, Sandra Bosacki, Marta Białecka-Pikul
    Czasopismo:
    Journal of Research on Adolescence , Wydawca: Wiley
    Status:
    Złożona
  7. The psychological self and advanced theory of mind in adolescence
    Autorzy:
    Marta Białecka-Pikul, Marta Szpak, Julian Zubek, Sandra Bosacki & Anna Kołodziejczyk
    Czasopismo:
    Self and Identity (rok: 2018, tom: 17, strony: Published online: 29 Oct 2018.), Wydawca: Routledge, Taylor & Francis Group
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/15298868.2018.1538900 - link do publikacji
  1. nie dotyczy
    Autorzy:
    Marta Białecka-Pikul, Anna Kołodziejczyk, Małgorzata Stępień-Nycz, Iwona Sikorska, Szymon Nęcki, Martyna Jackiewicz, Anna Filip
    Książka:
    Jak rozwijać rozumienie społeczne? Program warsztatów dla młodzieży (rok: 2016, tom: nie dotyczy, strony: 172), Wydawca: Wydawnictwo Edukacyjne
    Status:
    Opublikowana