Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Zarządzanie konfliktem w relacjach między przedsiębiorstwem usługowym a konsumentem - uwarunkowania, mierniki

2012/07/N/HS4/00269

Słowa kluczowe:

konflikt zarządzanie konfliktem reklamacje marketing

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Malwina Berger 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 4 - ogłoszony 2012-09-15

Przyznana kwota: 62 622 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2013-08-29

Zakończenie projektu: 2015-07-28

Planowany czas trwania projektu: 23 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (6)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (2)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
    Autorzy:
    Malwina Berger, Maciej Mitręga
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne – Zeszyty Naukowe (rok: 2014, tom: 182, strony: 45-64), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  2. The determinants of successful conflict management on the insurance market in Poland, from the perspective of the explorative research
    Autorzy:
    Malwina Berger
    Czasopismo:
    Advances In Business-Related Scientific Research Journal (rok: 2015, tom: Vol. 15 No. 1, strony: 31-42), Wydawca: GEA College - Faculty of Entrepreneurship, Kidricevo nabrezje 2, SI-6330 Piran, Slovenia
    Status:
    Opublikowana
  3. Zarządzanie konfliktem w relacji z konsumentem firm ubezpieczeniowych w kontekście koncepcji postrzeganej sprawiedliwości
    Autorzy:
    Malwina Berger, Maciej Mitręga
    Czasopismo:
    Studia i Prace. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego (rok: 2015, tom: Nr 39, Tom 2, strony: 261-272), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
    Status:
    Opublikowana
  4. Menedżerska perspektywa reklamacji konsumenckich na rynku usług ubezpieczeniowych w dobie regulacji Unii Europejskiej
    Autorzy:
    Malwina Berger, Maciej Mitręga
    Czasopismo:
    Handel wewnętrzny (rok: 2015, tom: Nr 6, strony: 45363), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Opublikowana
  5. Uwarunkowania skutecznego zarządzania konfliktem w relacjach przedsiębiorstwa z reklamującym
    Autorzy:
    Malwina Berger, Maciej Mitręga
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: 2, strony: 45549), Wydawca: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne S.A.
    Status:
    Opublikowana
  6. Complaint management on the Polish financial market– dimensions of customer evaluation
    Autorzy:
    Malwina Berger
    Czasopismo:
    International Journal of Business and Management (rok: 2015, tom: Vol. III, No. 3, strony: 45647), Wydawca: International Institute of Social and Economic Sciences
    Status:
    Opublikowana
  1. Conflict in the buyer-seller relationship - threats and opportunities for a company
    Autorzy:
    Malwina Berger
    Konferencja:
    16th International Conference MEKON 2014 (rok: 2014, ), Wydawca: VSB - Technical University of Ostrava
    Data:
    konferencja 5-6.02
    Status:
    Opublikowana
  2. The consequences of conflict in buyer-seller relationship on the example of polish insurance companies
    Autorzy:
    Malwina Berger
    Konferencja:
    16th International Conference MEKON 2014 (rok: 2014, ), Wydawca: VSB - Technical University of Ostrava
    Data:
    konferencja 5-6.02
    Status:
    Opublikowana
  1. Rola pracowników pierwszego kontaktu w zarządzaniu konfliktem między przedsiębiorstwem a klientem
    Autorzy:
    Malwina Berger
    Książka:
    Zarządzanie i rynek pracy (rok: 2014, tom: nie dotyczy, strony: 231-240), Wydawca: AT Wydawnictwo
    Status:
    Opublikowana