Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

WPŁYW "COBRA" NA WARTOŚĆ MARKI TWORZONEJ PRZEZ KONSUMENTÓW

2012/07/N/HS4/02790

Słowa kluczowe:

Social media Social media marketing Zarządzanie watością marki

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii

woj. pomorskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Bruno Schivinski 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: PRELUDIUM 4 - ogłoszony 2012-09-15

Przyznana kwota: 87 500 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2013-07-23

Zakończenie projektu: 2015-08-22

Planowany czas trwania projektu: 25 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (7)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  1. Badanie aktywności online polskich konsumentów dotyczącej marek
    Autorzy:
    Bruno Schivinski, Magdalena Brzozowska-Woś
    Czasopismo:
    e-mentor (rok: 2015, tom: 2(59), strony: 77-85), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15219/em59.1174 - link do publikacji
  2. Rozwój badań nad kapitałem marki bazującym na konsumencie – przegląd literatury
    Autorzy:
    Bruno Schivinski, Przemysław Łukasik
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: 11, strony: 74-80), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekomomiczne – PWE
    Status:
    Opublikowana
  3. The impact of brand communication on brand equity through Facebook
    Autorzy:
    Bruno Schivinski, Dariusz Dabrowski
    Czasopismo:
    Journal of Research in Interactive Marketing (rok: 2014, tom: 9, strony: 31-53), Wydawca: Emerald Insight
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1108/JRIM-02-2014-0007 - link do publikacji
  4. User-generated images and its impact on consumer-based brand equity and on purchase intention
    Autorzy:
    Bruno Schivinski, Przemysław Łukasik, Dariusz Dąbrowski
    Czasopismo:
    Logistyka (rok: 2015, tom: 2, strony: 1054-1061), Wydawca: Instytut Logistyki i Magazynowania
    Status:
    Opublikowana
  5. Measuring Consumers' Engagement With Brand-Related Social-Media Content: Development and Validation of a Scale that Identifies Levels of Social-Media Engagement with Brands
    Autorzy:
    Bruno Schivinski, George Christodoulides, Dariusz Dabrowski
    Czasopismo:
    Journal of Advertising Research (rok: 2016, tom: 56 (1), strony: 64-80), Wydawca: WARC
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.2501/JAR-2016-004 - link do publikacji
  6. Typologia aktywności online konsumenta w zakresie marki
    Autorzy:
    Bruno Schivinski, Przemysław Łukasik
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2015, tom: 3, strony: 20-27), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekomomiczne – PWE
    Status:
    Opublikowana
  7. Wpływ aktywności online polskich konsumentów dotyczącej marek na kapitał marki bazujący na konsumencie
    Autorzy:
    Bruno Schivinski, Przemysław Łukasik
    Czasopismo:
    e-mentor (rok: 2015, tom: 5, strony: 77-83), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa
    Status:
    Opublikowana
  1. A Scale to measure consumers' engagement with social media brand-related content
    Autorzy:
    Bruno Schivinski, George Christodoulides, Dariusz Dąbrowski
    Konferencja:
    14th International Conference on Research in Advertising - ICORIA (rok: 2015, ), Wydawca: European Advertising Academy - EEA
    Data:
    konferencja 2-4 July
    Status:
    Opublikowana