Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Analiza sieci społecznych i jej zastosowanie do badania uwarunkowań współpracy w regionie turystycznym

2012/07/D/HS4/00554

Słowa kluczowe:

Analiza sieci społecznych (SNA) współpraca uwarunkowania region turystyczny

Deskryptory:

  • HS4_5: Ludność, gospodarka, rozwój społeczno-ekonomiczny, rozwój zrównoważony
  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Katarzyna Czernek 

Liczba wykonawców projektu: 1

Konkurs: SONATA 4 - ogłoszony 2012-09-15

Przyznana kwota: 89 712 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2013-07-15

Zakończenie projektu: 2016-12-14

Planowany czas trwania projektu: 41 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (6)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (4)
  • Publikacje książkowe (3)
  1. Koncepcja zakorzenienia społecznego i jej przydatność w badaniach ekonomicznych
    Autorzy:
    Katarzyna Czernek, Paweł Marszałek
    Czasopismo:
    Ekonomista (rok: 2015, tom: 5, strony: 625-650), Wydawca: Polska Akademia Nauk. Komitet Nauk Ekonomicznych, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
  2. Podejście sieciowe w turystyce – charakterystyka i sposoby zastosowania"
    Autorzy:
    Katarzyna Czernek, Michał Żemła
    Czasopismo:
    Folia Turistica (rok: 2016, tom: 41, strony: 237-261), Wydawca: Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
    Status:
    Opublikowana
  3. Trust-building processes in tourist coopetition: The case of a Polish region
    Autorzy:
    Katarzyna Czernek. Wojciech Czakon
    Czasopismo:
    Tourism Management (rok: 2016, tom: 52 (February), strony: 380–394), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.tourman.2015.07.009 - link do publikacji
  4. "Innowacje w turystyce miejskiej oraz determinanty ich rozwoju"
    Autorzy:
    Katarzyna Czernek
    Czasopismo:
    Studia Oeconomica Posnaniensia (rok: 2014, tom: 2, nr 3 (264), strony: 55-78), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
    Status:
    Opublikowana
  5. The role of trust-building mechanisms in entering into network coopetition: the case of tourism networks in Poland
    Autorzy:
    Wojciech Czakon, Katarzyna Czernek
    Czasopismo:
    Industrial Marketing Management (rok: 2016, tom: vol. 57, August, strony: 64–74), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.indmarman.2016.05.010 - link do publikacji
  6. Rola współpracy w stymulowaniu innowacji w gospodarce turystycznej
    Autorzy:
    Katarzyna Czernek
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe UE w Katowicach (rok: 2015, tom: nr 215, strony: 45491), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  1. Social network analysis and social embeddedness theory – complementary approaches in research on tourism cooperation
    Autorzy:
    Katarzyna Czernek, Paweł Marszałek
    Konferencja:
    3rd World Research Summit for Tourism and Hospitality and 1st USA-China Tourism Research Summit: Transforming Partnerships;dostęp do publikacji pod linkiem: (jedynie dla uczestników konferencji):http://www.tourismandhospitalitysummit.com/conference-program.html (rok: 2015, ), Wydawca: UCF Rosen College of Hospitality Management, Orlando. FL, Conference Proceedings
    Data:
    konferencja 15-19.12.2015
    Status:
    Opublikowana
  2. Application of Social Network Analysis to evaluate cooperation – the case of DMO in Poland
    Autorzy:
    Katarzyna Czernek
    Konferencja:
    3rd World Research Summit for Tourism and Hospitality and 1st USA-China Tourism Research Summit: Transforming Partnerships; dostęp do publikacji pod linkiem: (jedynie dla uczestników konferencji):http://www.tourismandhospitalitysummit.com/conference-program.html (rok: 2015, ), Wydawca: UCF Rosen College of Hospitality Management, Orlando. FL, Conference Proceedings
    Data:
    konferencja 15-19.12.2015
    Status:
    Opublikowana
  3. Dark side of network embeddedness on the example of tourist region in Poland
    Autorzy:
    Katarzyna Czernek, Maciej Mitręga
    Konferencja:
    "Change and Transformation of Markets, Networks and Relationshps" (rok: 2016, ), Wydawca: Conference Proceedings, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz Industrial Marketing and Purchasing Group
    Data:
    konferencja 30.08.-3.09.2016 r. w Poznaniu
    Status:
    Opublikowana
  4. Antecedents of cooperation in tourism sector
    Autorzy:
    Katarzyna Czernek. Dagmara Wójcik
    Konferencja:
    5th International Conference of Tourism Management and Related Issues; Dostęp do publikacji pod linkiem: (ale tylko dla uczestników konferencji) http://www.eiasm.org/frontoffice/event_announcement.asp?event_id=1128 (rok: 2015, ), Wydawca: EIASM Conference Proceedings
    Data:
    konferencja 8-9.10.2015
    Status:
    Opublikowana
  1. The role of institutions in interorganizational collaboration within tourism regions. The case of Poland
    Autorzy:
    Katarzyna Czernek, Wojciech Czakon
    Książka:
    Tourism Management, Marketing and Development. Performance, Strategies and Sustainability, red. MM. Mariani, D. Buhalis, W. Czakon, O. Vitouladiti (rok: 2015, tom: -, strony: 151-171), Wydawca: Palgrave Macmillan
    Status:
    Opublikowana
  2. Wprowadzenie do badań jakościowych w naukach o zarządzaniu
    Autorzy:
    Katarzyna Czernek
    Książka:
    Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu, red. W. Czakon (rok: 2015, tom: Wyd. III, strony: 167-188), Wydawca: Wolters Kluwer Business
    Status:
    Opublikowana
  3. Zastosowanie analizy sieci społecznych do identyfikacji przywództwa w strukturach partnerskich – przykład "Wiślańskiej Organizacji Turystycznej"
    Autorzy:
    Katarzyna Czernek
    Książka:
    Trendy w Turystyce (rok: 2016, tom: 1, strony: 143-157), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa,
    Status:
    Opublikowana