Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Media społecznościowe w działalności przedsiębiorstw - podejście modelowe

2012/05/N/HS4/00177

Słowa kluczowe:

Internet media społecznościowe przedsiębiorstwo

Deskryptory:

  • HS4_2: Mikroekonomia i ekonomia instytucjonalna
  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Finansów i Ubezpieczeń

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Marta Zembik 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 3 - ogłoszony 2012-03-15

Przyznana kwota: 55 075 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2013-02-12

Zakończenie projektu: 2018-02-11

Planowany czas trwania projektu: 60 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Dyktafon. Za kwotę 700 PLN
  2. Narzędzia do analizy ilościowej mediów społecznościowych (typu Sotrender i Brand24). Za kwotę 5 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Exploring adoption of social media in large enterprises in Poland
    Autorzy:
    Marta Zembik
    Czasopismo:
    Asian Journal of Business Research (rok: 2018, tom: Vol. 8 Iss. 1, strony: 87-106), Wydawca: MAG Scholar
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.14707/ajbr.180044 - link do publikacji
  2. Brand image in social media – an outline of the research related issues
    Autorzy:
    Marta Zembik
    Czasopismo:
    Polish Journal of Management Studies (rok: 2015, tom: 11, Nr 2, strony: 203-212), Wydawca: Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
    Status:
    Opublikowana
  3. Social media as a source of knowledge for customers and enterprises
    Autorzy:
    Marta Zembik
    Czasopismo:
    The Online Journal of Applied Knowledge Management (rok: 2014, tom: Vol. 2(2), strony: 132-148), Wydawca: International Institute for Applied Knowledge Management
    Status:
    Opublikowana
  1. A case study as a method of researching the use of social media in enterprises
    Autorzy:
    Marta Zembik
    Konferencja:
    15th European Conference on Research Methodology for Business and Management Studies (rok: 2016, ), Wydawca: Academic Conferences and Publishing International Limited
    Data:
    konferencja 9-10.06.2016
    Status:
    Opublikowana
  1. Crowdsourcing - kreowanie innowacyjności przedsiębiorstw
    Autorzy:
    Marta Zembik
    Książka:
    Informatyka & Przyszłość (rok: 2014, tom: 1, strony: 220-229), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
    Status:
    Opublikowana
  2. Social Media in Small Enterprises: The Polish Market Example
    Autorzy:
    Marta Zembik
    Książka:
    Impact of the digital world on management and marketing (rok: 2016, tom: nie dotyczy, strony: 165-179), Wydawca: Poltext
    Status:
    Opublikowana