Odpowiedzialność społeczna biznesu – polifonia strategii, zaangażowania, doświadczeń oraz miar dużych i małych firm
Autorzy:
Magdalena Popowska, Marzena Starnawska
Czasopismo:
Journal of Management and Finance (rok: 2012, tom: 10(1), strony: 129-140), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Przedsiębiorczość społeczna w świetle teorii instytucjonalnej – próba przyczynku teoretycznego
Autorzy:
Starnawska Marzena
Czasopismo:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2017, tom: XVIII, 12, cz.1, strony: 149-160), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk
Social entrepreneurship and its hybridity determining resource challenges and chances
Autorzy:
Starnawska Marzena
Czasopismo:
Studia Oeconomica Posnaniensia (rok: 2016, tom: vol.4 no.5, strony: 38-53), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
SOCIAL ENTREPRENEURSHIP AVENUES FOR THE FIELD DEVELOPMENT THROUGH RESEARCH PARADIGM INTERSECTION DISCUSSION
Autorzy:
Starnawska Marzena
Czasopismo:
Humanities and Social Sciences (rok: 2016, tom: vol. XXI, 23(4), strony: 245-255), Wydawca: Wydział Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej
Przedsiębiorczość społeczna jako przestrzeń rozwiązywania problemów społecznych i realizacja szans przedsiębiorczych – analiza zjawiska
Autorzy:
Starnawska Marzena
Czasopismo:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne problemy usług. (rok: 2012, tom: 695 (80), strony: 89-95), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego
Social entrepreneurship and its hybridity determining resource challenges and chances
Autorzy:
Marzena Starnawska
Czasopismo:
STUDIA OECONOMICA POSNANIENSIA (rok: 2016, tom: 4(5), strony: 38-53), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wykorzystanie zasobów przez majsterkowanie W przedsiębiorczości społecznej – konieczność czy alternatywa
Autorzy:
Marzena Starnawska
Czasopismo:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 849, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (rok: 2015, tom: nr 39 t.3, strony: 169-181), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego
CSR in family business - ethnocentric meaning socially responsible
Autorzy:
Marzena Starnawska, Magdalena Popowska
Czasopismo:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2015, tom: XVI (7) cz. III, strony: 119-132), Wydawca: SAN
Zachowanie poprzez sieciowanie w przedsiębiorczości społecznej w odpowiedzi na trudne otoczenie instytucjonalne – przypadek pięciu spółdzielni socjalnych
Autorzy:
Marzena Starnawska
Czasopismo:
Problemy Zarządzania (rok: 2014, tom: vol.12 nr4 (49), strony: 97-116), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Social entrepreneurship research– challenges, explanations and suggestions for the field development
Autorzy:
Starnawska Marzena
Czasopismo:
Problemy Zarządzania (rok: 2016, tom: Vol 14, 3(61), strony: 13-31), Wydawca: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Wykorzystanie zasobów przez majsterkowanie W przedsiębiorczości społecznej – konieczność czy alternatywa
Autorzy:
Marzena Starnawska
Czasopismo:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 849, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (rok: 2015, tom: nr 39 t.3, strony: 169-181), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego
Social entrepreneurship and its hybridity determining resource challenges and chances
Autorzy:
Starnawska Marzena
Czasopismo:
Studia Oeconomica Posnaniensia (rok: 2016, tom: vol.4 no.5, strony: 38-53), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Methodological challenges in social entrepreneurship - on the nexus of economics and management area
Autorzy:
Starnawska Marzena
Czasopismo:
Zarządzanie Publiczne (rok: 2014, tom: 2(26), strony: 239–247), Wydawca: ISP
Między wspólnotą a biznesem - system rządzenia w przedsiębiorstwie społecznym - studia przypadku
Autorzy:
Marzena Starnawska
Czasopismo:
Przegląd Organizacji (rok: 2016, tom: 1(912), strony: 28-36), Wydawca: TNOiK
Social entrepreneurshpi and social enterprise phenomenon: antecedents, processes, impact across cultures and contexts
Autorzy:
Starnawska Marzena, Brzozowska Agnieszka
Czasopismo:
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation (rok: 2018, tom: 14(2), strony: 45734), Wydawca: Fundacja Cognitione
Przedsiębiorczość społeczna jako przestrzeń rozwiązywania problemów społecznych i realizacja szans przedsiębiorczych – analiza zjawiska
Autorzy:
Starnawska Marzena
Czasopismo:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne problemy usług. (rok: 2012, tom: 695 (80), strony: 89-95), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego
SOCIAL ENTERPRISE IN POLAND: INSTITUTIONAL AND HISTORICAL CONTEXT
Autorzy:
Ciepielewska-Kowalik Anna, Pieliński Bartosz, Starnawska Marzena, Szymańska Aleksandra
Czasopismo:
ICSEM Working Papers (rok: 2015, tom: no 11, strony: 11689), Wydawca: H EC Management School, University of Liege
Analiza dobrych praktyk ekonomii społecznej w Polsce - o zasobach, ich pozyskiwaniu w przedsiębiorczości społecznej
Autorzy:
Marzena Starnawska
Czasopismo:
Studia i Materiały Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski (rok: 2015, tom: 2, strony: 119-135), Wydawca: Wydawnictwo UW
Exploring governance among social cooperatives - three models from Poland
Autorzy:
Marzena Starnawska
Czasopismo:
Social Sciences (rok: 2015, tom: 90(4), strony: 78-95), Wydawca: KUT
Przedsiębiorczość społeczna w społeczeństwie obywatelskim w Polsce
Autorzy:
Marzena Starnawska
Czasopismo:
Studia BAS (rok: 2015, tom: 4(44), strony: 167-203), Wydawca: Biuro Anaiz Sejmowych
Embedded Agency as an Insightful Perspective in Social Entrepreneurship Research
Autorzy:
Starnawska Marzena
Czasopismo:
Problemy Zarządzania (rok: 2018, tom: 16 nr (73), strony: 229 –239), Wydawca: Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski
Social entrepreneurship and its hybridity determining resource challenges and chances
Autorzy:
Marzena Starnawska
Czasopismo:
STUDIA OECONOMICA POSNANIENSIA (rok: 2016, tom: 4(5), strony: 38-53), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu