Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Modele aktywności wzrokowej człowieka w przetwarzaniu informacji marketingowych w systemach "digital signage"

2011/03/B/HS4/03925

Słowa kluczowe:

digital signage śledzenie ruchu gałek ocznych marketing przetwarzanie wizualne cechy preattentywne

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania

woj. dolnośląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Rafał Michalski 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 179 790 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-08-23

Zakończenie projektu: 2016-08-22

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (4)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (5)
  • Publikacje książkowe (3)
  1. The influence of product digital presentation on consumers' purchase willingness: effects of the package roundedness, viewing angle and shape
    Autorzy:
    Michalski R.
    Czasopismo:
    Displays , Wydawca: Elsevier
    Status:
    Złożona
  2. Zastosowanie modeli Markowa z ukrytymi stanami do analizy aktywności wzrokowej w procesie oceny wirtualnych opakowań techniką porównywania parami
    Autorzy:
    Grobelny J., Michalski R.
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej seria Organizacja i Zarządzanie. , Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
    Status:
    Złożona
  3. Zastosowanie porównań parami do subiektywnej oceny marketingowego przekazu informacyjnego
    Autorzy:
    Michalski R., Jach K., Grobelny J., Mizera M.
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej Seria: Organizacja i Zarządzanie (rok: 2014, tom: 74, strony: 213-228), Wydawca: Politechniki Śląska
    Status:
    Opublikowana
  4. The role of background color, interletter spacing, and font size on preferences in the digital presentation of a product
    Autorzy:
    Grobelny J., Michalski R.
    Czasopismo:
    Computers in Human Behavior (rok: 2015, tom: 43, strony: 85-100), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
  1. The effects of background color, shape and dimensionality on purchase intentions in a digital product presentation
    Autorzy:
    Michalski R., Grobelny J.
    Konferencja:
    HCI International 2016 (rok: 2016, ), Wydawca: Springer
    Data:
    konferencja 17 - 22 July, 2016
    Status:
    Opublikowana
  2. An eye tracking based examination of visual attention during pairwise comparisons of a digital product's package
    Autorzy:
    Michalski R., Grobelny J.
    Konferencja:
    HCI International 2016 (rok: 2016, ), Wydawca: Springer
    Data:
    konferencja 17 - 22 July, 2016
    Status:
    Opublikowana
  3. The roundedness effect in a virtual product presentation influencing declared buying preferences
    Autorzy:
    Michalski R., Grobelny J.
    Konferencja:
    International Symposium on Marketing and Logistics (ISML 2014) (rok: 2014, ), Wydawca: International Business Academics Consortium
    Data:
    konferencja September 8 - 10
    Status:
    Opublikowana
  4. The effects of the anthropological race, gender and location of verbal-pictorial stimuli on the usability of visual information conveyance
    Autorzy:
    Koszela-Kulińska J., Michalski R.
    Konferencja:
    HCI International 2015 (rok: 2015, ), Wydawca: Springer
    Data:
    konferencja August 2-7, 2015
    Status:
    Opublikowana
  5. The influence of the brain lateralization on preferences related to the simple digital signage message
    Autorzy:
    Grobelny J., Michalski R., Świątek-Dąbek K.M., Marciniak M.
    Konferencja:
    5th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics (rok: 2014, ), Wydawca: AHFE Conference
    Data:
    konferencja 19-23 lipca
    Status:
    Opublikowana
  1. The role of color and a graphical layout in interactive digital signage software
    Autorzy:
    Michalski R., Grobelny J., Musiel P., Praźników J.
    Książka:
    Information Systems Architecture and Technology: Contemporary approaches to design and evaluation of information systems (rok: 2014, tom: -, strony: 99-108), Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
    Status:
    Opublikowana
  2. The role of the package design factors in a digital signage based marketing
    Autorzy:
    Grobelny J., Michalski R., Błażejewska J.
    Książka:
    Information Systems Architecture and Technology. Network architecture and applications (rok: 2013, tom: -, strony: 183-193), Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
    Status:
    Opublikowana
  3. The influence of e-shop graphical properties on the product information search
    Autorzy:
    Michalski R., Grobelny J., Krakowiak M.
    Książka:
    Information Systems Architecture and Technology. Network architecture and applications (rok: 2013, tom: -, strony: 173-182), Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
    Status:
    Opublikowana