Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Optymalne strategie reklamowe w modelach renomy przedsiębiorstwa z uwzględnieniem segmentacji rynku

2011/03/D/HS4/04269

Słowa kluczowe:

renoma firmy reklama segmentacja rynku równania ewolucyjne stochastyczne równania różniczkowe optymalne sterowanie metody numeryczne

Deskryptory:

  • HS4_3: Ekonometria i metody statystyczne
  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • ST1_18: Zastosowania matematyki w innych naukach

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny

woj. łódzkie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Dominika Katarzyna Bogusz 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: SONATA 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 130 450 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-08-09

Zakończenie projektu: 2016-06-08

Planowany czas trwania projektu: 46 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. komputer przenośny+MS Office Professional Plus 2010. Za kwotę 17 000 PLN
  2. oprogramowanie specjalistyczne: Matlab, GrindEQ. Za kwotę 14 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. The Influence of Consumer Recommendations on Advertising Strategies in a Non-Linear Optimal Goodwill Model with Market Segmentation
    Autorzy:
    Dominika Bogusz, Mariusz Górajski
    Czasopismo:
    Mathematical Economics (rok: 2015, tom: 11(18), strony: 45798), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  2. Optimal Double Control Problem for a PDE Model Of Goodwill Dynamics
    Autorzy:
    Dominika Bogusz, Mariusz Górajski
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  1. Wpływ elastyczności wizerunkowej popytu na kształt optymalnych strategii reklamowych w modelu renomy firmy
    Autorzy:
    D. Bogusz, M. Górajski
    Książka:
    Matematyka i informatyka na usługach ekonomii. Rozważania ogólne. Modele (rok: 2014, tom: ., strony: 156-170), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
    Status:
    Opublikowana