Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Edukacja w muzeum sztuki. Wpływ współczesnych studiów muzealnych oraz teorii i metodologii historii sztuki na formy edukacji muzealnej i praktyczne modele muzeów artystycznych.

2011/01/B/HS2/02425

Słowa kluczowe:

edukacja muzealna studia muzealne muzeum sztuki historia sztuki

Deskryptory:

  • HS2_10: Muzealnictwo
  • HS2_8: Historia i teoria sztuki, sztuki plastyczne, kultura wizualna

Panel:

HS2 - Kultura i twórczość kulturowa: literaturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o sztuce

Jednostka realizująca:

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Marcin Szeląg 

Liczba wykonawców projektu: 1

Konkurs: OPUS 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 95 601 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-01

Zakończenie projektu: 2015-12-31

Planowany czas trwania projektu: 49 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Education in Art Museums. Critical Remarks on Practical Dimension of the Educational Role of Museums in Poland.
    Autorzy:
    Marcin Szeląg
    Czasopismo:
    THE INTERNATIONAL JOURNAL OF THE INCLUSIVE MUSEUM (rok: 2014, tom: 7, strony: 45301), Wydawca: Common Ground Publishing LLC, Champaign, Illinois, USA
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  1. Testament muzealny Mariana Minicha
    Autorzy:
    Marcin Szeląg
    Książka:
    Muzeum Sztuki w Łodzi. Monografia (rok: 2015, tom: I, strony: 268 - 301), Wydawca: Muzeum Sztuki w Łodzi
    Status:
    Opublikowana
  2. Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 2
    Autorzy:
    Marcin Szeląg
    Książka:
    Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 2 (rok: 2014, tom: 1, strony: 84), Wydawca: Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych UNIVERSITAS
    Status:
    Opublikowana