Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Programy lojalnościowe na rynku instytucjonalnym w ujęciu teorii sieci

2011/01/B/HS4/02817

Słowa kluczowe:

program lojalnościowy rynek instytucjonalny sieci

Deskryptory:

  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne
  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Piotr Kwiatek 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 62 112 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-01

Zakończenie projektu: 2013-12-31

Planowany czas trwania projektu: 25 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Tablet. Za kwotę 3 400 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Proces strukturyzacji relacji z partnerami na rynku instytucjonalnym a kierunki digitalizacji działań
    Autorzy:
    Piotr Kwiatek
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu (rok: 2016, tom: 67, strony: 59-72), Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa
    Status:
    Opublikowana
  1. Efekty relacyjne w zarządzaniu relacjami z partnerami. Ocena działań na rynku instytucjonalnym
    Autorzy:
    Piotr Kwiatek
    Książka:
    Zarządzanie relacjami w biznesie – współczesne wyzwania (rok: 2014, tom: 182, strony: 97-107), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Opublikowana