Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

2011/01/B/HS4/01097

Słowa kluczowe:

e-konsument zachowania nabywcze zakupy w Internecie badania międzynarodowe Europa

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Ekonomii

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Magdalena Jaciow 

Liczba wykonawców projektu: 9

Konkurs: OPUS 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 277 500 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-06

Zakończenie projektu: 2014-06-05

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (9)
  • Publikacje książkowe (3)
  1. Incomes and expenditures of European e-consumers. Comparative analysis
    Autorzy:
    Robert Wolny
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Wydziałowe (rok: 2013, tom: nr 151, strony: 25-36), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  2. Determinanty zachowań nabywczych e-konsumentów w wybranych krajach Europy
    Autorzy:
    Robert Wolny
    Czasopismo:
    Godpodarstwo domowe jako przedmiot badań ekonomicznych (rok: 2014, tom: Nr 4(42), strony: 179-190), Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Zeszyty Naukowe
    Status:
    Opublikowana
  3. International Research Of European Market Of Young E-Consumers (methodological dilemmas)
    Autorzy:
    Magdalena Jaciow
    Czasopismo:
    ЛОГІСТИКА (rok: 2013, tom: 762, strony: 263-268), Wydawca: УНІВЕРСИТЕТУ ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА
    Status:
    Opublikowana
  4. Europejczycy na e-zakupach za granicą
    Autorzy:
    Magdalena Jaciow, Robert Wolny
    Czasopismo:
    Handel Wewnętrzny (rok: 2014, tom: 4(351), strony: 107-120), Wydawca: IBRKiK
    Status:
    Opublikowana
  5. Europejski e-konsument – implikacje praktyczne dla marketingu
    Autorzy:
    Magdalena Jaciow
    Czasopismo:
    Handel Wewnętrzny (rok: 2013, tom: nr 3, tom I, strony: 30-38), Wydawca: IBRKK
    Status:
    Opublikowana
  6. Les sources d'information sur l'offre de produits sur Interent pour le e'consommateur europeen. Resultats de recherche
    Autorzy:
    Agata Stolecka-Makowska
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Wydziałowe (rok: 2013, tom: nr 151, strony: 192-205), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  7. Portret psychograficzny młodych konsumentów we Francji i Rumunii
    Autorzy:
    Magdalena Jaciow
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: Nr 8, strony: 1082-1088), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
  8. Young Consumers' Behaviours From Selected European Countries On Market Of E-services
    Autorzy:
    Robert Wolny
    Czasopismo:
    ЛОГІСТИКА (rok: 2013, tom: 762, strony: 28-33), Wydawca: УНІВЕРСИТЕТУ ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА
    Status:
    Opublikowana
  9. Internetowe źródła informacji o ofercie w procesie nabywczym e-konsumentów - wyniki badań
    Autorzy:
    Magdalena Jaciow
    Czasopismo:
    Gospodarstwo domowe jako przedmiot badań ekonomicznych (rok: 2014, tom: Nr 4, strony: 153-166), Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Zeszyty Naukowe
    Status:
    Opublikowana
  1. Beyond the purchasing" activity in the process of purchasing of e-consumers in selected European countries. The results of international comparative studies
    Autorzy:
    Magdalena Jaciow
    Książka:
    La cohesion europeenne en question (rok: 2014, tom: 1, strony: 113-120), Wydawca: Mirton
    Status:
    Opublikowana
  2. E-consumer in Europe. Comparative Analysis Of Behaviours
    Autorzy:
    Magdalena Jaciow, Robert Wolny, Agata Stolecka-Makowska
    Książka:
    E-consumer in Europe. Comparative Analysis Of Behaviours (rok: 2013, tom: nie dotyczy, strony: 1-172), Wydawca: Helion, Onepress
    Status:
    Opublikowana
  3. Postępowanie europejskich konsumentów na rynku e-usług
    Autorzy:
    Robert Wolny
    Książka:
    Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce (rok: 2014, tom: 1, strony: 193-207), Wydawca: Placet
    Status:
    Opublikowana