Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Edukacja jako nowe źródło międzynarodowej potęgi państwa

2011/01/D/HS5/02206

Słowa kluczowe:

stosunki międzynarodowe państwo potęga edukacja kapitał ludzki konkurencyjność adaptacyjność innowacyjność

Deskryptory:

  • HS5_7: Systemy i ruchy polityczne oraz stosunki międzynarodowe
  • HS6_17: Socjologia gospodarki i edukacji

Panel:

HS5 - Normy i władza: prawo, nauki o polityce, polityka regionalna i społeczna

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Anna Wojciuk 

Liczba wykonawców projektu: 1

Konkurs: SONATA 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 83 000 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-08

Zakończenie projektu: 2015-08-07

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Komputer. Za kwotę 5 000 PLN

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. The International Power Dimensions of Higher Education in the Age of Knowledge
    Autorzy:
    Anna Wojciuk
    Czasopismo:
    Stosunki Międzynarodowe - International Relations (rok: 2014, tom: 49, strony: 219-228), Wydawca: WUW
    Status:
    Opublikowana
  2. Education as a source and tool of soft power in international relations IF: 0,794
    Autorzy:
    Anna Wojciuk, Maciej Michałek, Marta Stormowska
    Czasopismo:
    European Political Science (rok: 2015, tom: 14, strony: 298-317), Wydawca: Palgrave
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1057/eps.2015.25 - link do publikacji
  1. to jest monografia
    Autorzy:
    Anna Wojciuk
    Książka:
    Imperia wiedzy. Edukacja i nauka jako czynniki siły państw na arenie międzynarodowej (rok: 2016, tom: 1, strony: 295), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Scholar
    Status:
    Opublikowana