Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Różnice w emocjonalności, aktywności oraz pamięci wynikające z odmiennych warunków bytowania na przykładzie czterech gatunków zwierząt: szczura (rattus norvegicus), gerbila (meriones unguiculatus), chomika dżungarskiego (phodopus sungorus) oraz myszy (mus musculus).

2011/01/N/HS6/00673

Słowa kluczowe:

dobrostan szczur mysz gerbil chomik,

Deskryptory:

  • HS6_5: Psychologia ewolucyjna i porównawcza, genetyka zachowania, psychofizjologia, neuropsychologia

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Katarzyna Zięba 

Liczba wykonawców projektu: 6

Konkurs: PRELUDIUM 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 63 720 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-15

Zakończenie projektu: 2014-12-14

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Spontaneous laterality in mouse Crl:CD1 IF: 1,563
    Autorzy:
    Maciejewska, Zięba, Szymańska, Warońska
    Czasopismo:
    Laterality: Asymmetries of Body, Brain and Cognition (rok: 2015, tom: Online, strony: 44935), Wydawca: Tylon & Francis Group
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/1357650X.2015.1075024 - link do publikacji
  1. Zachowania (nie)normalne zwierząt
    Autorzy:
    Katarzyna Zięba
    Książka:
    Nowe trendy w naukach humanistycznych i społeczno-ekonomicznych 4 (rok: 2013, tom: I, strony: 117-129), Wydawca: Creativtime
    Status:
    Opublikowana
  2. PSYCHOLOGICZNE KONSEKWENCJE WIĘZI CZŁOWIEK- ZWIERZĘ
    Autorzy:
    Durka, Szymańska, Dukowicz, Zięba
    Książka:
    Zagadnienia aktualnie poruszane przez młodych naukowców 2 (rok: 2015, tom: I, strony: 62-67), Wydawca: CreativeTime
    Status:
    Opublikowana