Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Koncepcja przedsiębiorczości jako wzajemnego oddziaływania sposobności i intencji.

2011/01/D/HS4/01956

Słowa kluczowe:

intencje przedsiębiorcze sposobności przedsiębiorcze proces przedsiębiorczy edukacja przedsiębiorczości

Deskryptory:

  • HS4_15: Inne zagadnienia pokrewne
  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny

woj. łódzkie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Agnieszka Kurczewska 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: SONATA 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 162 100 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-01

Zakończenie projektu: 2014-11-30

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. laptop Toshiba Portege R930-12X. Za kwotę 3 500 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (7)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (4)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Is the interplay between self-efficacy and entrepreneurial intentions gender-dependent? The case of Poland
    Autorzy:
    Agnieszka Kurczewska, Jacek Białek
    Czasopismo:
    Argumenta Oeconomica (rok: 2014, tom: 2 (33), strony: 23-28), Wydawca: Wroclaw University of Economics
    Status:
    Opublikowana
  2. Przedsiębiorczość i ekonomia – separacja czy integracja ?
    Autorzy:
    Agnieszka Kurczewska
    Czasopismo:
    e-mentor (rok: 2014, tom: 54, strony: 18-22), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa
    Status:
    Opublikowana
  3. Przedsiębiorczość społeczna jako nowy kierunek rozwoju świata
    Autorzy:
    Agnieszka Kurczewska
    Czasopismo:
    Przegląd Organizacji (rok: 2012, tom: 12, strony: 45641), Wydawca: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierowania TNOiK
    Status:
    Opublikowana
  4. Wybrane modele procesu przedsiębiorczego oparte na koncepcji sposobności
    Autorzy:
    Agnieszka Kurczewska
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług (rok: 2012, tom: 714, strony: 47-62), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
    Status:
    Opublikowana
  5. Business Entry and Window of Opportunity – Empirical Results for Women with Graduate Degree
    Autorzy:
    Silke Tegtmeier, Agnieszka Kurczewska
    Czasopismo:
    International Journal of Business Venturing (rok: 2016, tom: -, strony: 45307), Wydawca: Inderscience Publishing
    Status:
    Przyjęta do publikacji
    Doi:
    http://www.inderscience.com/info/ingeneral/forthcoming.php?jcode=ijev - link do publikacji
  6. W jaki sposób myślą przedsiębiorcy? - czyli "jeśli mogę kontrolować przyszłość, nie muszę jej przewidywać"
    Autorzy:
    Agnieszka Kurczewska
    Czasopismo:
    E-mentor (rok: 2012, tom: 5(47), strony: 20-24), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    Status:
    Opublikowana
  7. Ocena zależności między postrzeganiem edukacji w zakresie przedsiębiorczości a intencjami przedsiębiorczymi studentów
    Autorzy:
    Agnieszka Kurczewska, Jacek Białek
    Czasopismo:
    Folia Oeconomica Universitatis Lodzensis (rok: 2013, tom: 280, strony: 49-59), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
    Status:
    Opublikowana
  1. Towards the theory of entrepreneurial praxis
    Autorzy:
    Agnieszka Kurczewska
    Konferencja:
    European Summer University (rok: 2014, ), Wydawca: Lund University
    Data:
    konferencja August
    Status:
    Opublikowana
  2. "Why the clock is ticking? Entrepreneurial opportunities, women and waiting time"
    Autorzy:
    Silke Tegtmeier
    Konferencja:
    International Council for Small Business (ICSB) World Conference (rok: 2014, ), Wydawca: ICSB
    Data:
    konferencja June
    Status:
    Opublikowana
  3. Why some individuals are willing to pursue opportunities and others are not?. The role of values",
    Autorzy:
    Linan Francisco, Kurczewska Agnieszka
    Konferencja:
    RENT XXVII Research in Entrepreneurship and Small Business (rok: 2013, ), Wydawca: ECSB
    Data:
    konferencja 19-21 November
    Status:
    Opublikowana
  4. Is the interplay between self-efficacy and entrepreneurial intentions gender-dependent? The case of Poland"
    Autorzy:
    Agnieszka Kurczewska, Jacek Białek
    Konferencja:
    International Council for Small Business (ICSB) World Conference (rok: 2013, ), Wydawca: ICSB
    Data:
    konferencja 20-23 June
    Status:
    Opublikowana
  1. -
    Autorzy:
    Agnieszka Kurczewska
    Książka:
    Przedsiębiorczość jako proces współoddziaływania sposobności i intencji przedsiębiorczych, (rok: 2013, tom: 1, strony: 1-242), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (PWE),
    Status:
    Opublikowana