Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 26 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Nostalgia w zarządzaniu marką

    Konkurs: OPUS 9 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Magdalena Grębosz-Krawczyk

    Politechnika Łódzka, Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji

  2. V-MACS: Nowy obraz gigantycznego marsjańskiego systemu kanionów

    Konkurs: OPUS 9 , panel: ST10

    Kierownik: dr hab. Daniel Mege

    Centrum Badań Kosmicznych PAN

  3. Kształtowanie kapitału marki w mediach społecznościowych - badania eksperymentalne w oparciu o rzeczywiste marki z różny...

    Konkurs: OPUS 8 , panel: HS4

    Kierownik: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  4. Jawne i utajone determinanty zachowań zakupowych młodych konsumentów wobec produktów marek własnych sieci handlowych w P...

    Konkurs: PRELUDIUM 8 , panel: HS4

    Kierownik: dr Urszula Garczarek-Bąk

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  5. Opracowanie metodologii ratingów rynków nieruchomości

    Konkurs: OPUS 7 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Małgorzata Renigier-Biłozor

    Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Geodezji, Inżynierii Przestrzennej i Budownictwa

  6. Mechanizm interakcji marż i koniunktury na przykładzie polskiego sektora spożywczego

    Konkurs: PRELUDIUM 6 , panel: HS4

    Kierownik: Justyna Kufel

    Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy

  7. Ekonomiczny i społeczny wymiar marki w sektorze mody.

    Konkurs: OPUS 6 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Jacek Kall

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Towaroznawstwa

  8. Podmorskie kryptyczne biocenozy z dewonu Maroka.

    Konkurs: OPUS 6 , panel: ST10

    Kierownik: dr hab. Błażej Berkowski

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Geograficznych i Geologicznych

  9. Północna czapa lodowa Marsa: wietrzenie krzemianów i powstawanie siarczanów - modelowanie numeryczne, badania analogowe ...

    Konkurs: FUGA 2 , panel: ST10

    Kierownik: dr Anna Łosiak

    Instytut Nauk Geologicznych PAN, Ośrodek Badawczy we Wrocławiu

  10. WPŁYW "COBRA" NA WARTOŚĆ MARKI TWORZONEJ PRZEZ KONSUMENTÓW

    Konkurs: PRELUDIUM 4 , panel: HS4

    Kierownik: Bruno Schivinski

    Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii

  11. Kompetencja sieciowa i marka osobista menedżerów jako czynniki zwiększające ich zatrudnialność

    Konkurs: PRELUDIUM 22 , panel: HS4

    Kierownik: Weronika Muszyńska

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Szkoła Doktorska

  12. Wielkoskalowy przepływ wód gruntowych powstały w wyniku procesów magmowych: system geologiczny Olympica-Jovis Fossae na ...

    Konkurs: PRELUDIUM BIS 3 , panel: ST10

    Kierownik: dr hab. Daniel Mège

    Centrum Badań Kosmicznych Polskiej Akademii Nauk

  13. Holistyczne ujęcie aktywów rynkowych przedsiębiorstwa

    Konkurs: OPUS 2 , panel: HS4

    Kierownik: dr Paweł Rumniak

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny

  14. Powstawanie endogenicznych złóż metali na Marsie w świetle nowych danych z sondy ExoMars/TGO i meteorytów marsjańskich...

    Konkurs: OPUS 19 , panel: ST10

    Kierownik: dr Jakub Ciążela

    Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk

  15. Wprowadzanie marek do wirtualnych światów gier komputerowych jako forma angażowania klienta

    Konkurs: PRELUDIUM 17 , panel: HS4

    Kierownik: Magdalena Hofman-Kohlmeyer

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

  16. Ewolucja i paleoekologia głębokomorskich zespołów koralowcowych z dewonu Anty Atlasu w Maroku

    Konkurs: OPUS 17 , panel: ST10

    Kierownik: dr hab. Błażej Berkowski

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Geograficznych i Geologicznych

  17. Marka osobista prezesa zarządzającego przedsiębiorstwem a marka przedsiębiorstwa

    Konkurs: PRELUDIUM 17 , panel: HS4

    Kierownik: Anna Górska

    Akademia Leona Koźmińskiego

  18. Wpływ komunikacji cyfrowej na uczestnictwo interesariuszy w kształtowaniu marki miasta

    Konkurs: PRELUDIUM 17 , panel: HS4

    Kierownik: Maia Maziashvili

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

  19. Konceptualizacja wizerunku marki z perspektywy postrzeganych korzyści dla obrazu siebie konsumenta

    Konkurs: OPUS 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Oleg Gorbaniuk

    Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

  20. Marka osobista prezesa zarządzającego przedsiębiorstwem a siła marki przedsiębiorstwa

    Konkurs: ETIUDA 7 , panel: HS4

    Kierownik: Anna Górska

    Akademia Leona Koźmińskiego

  21. Strategie marek międzynarodowych stosowane przez przedsiębiorstwa z rynków wschodzących ze względu na efekt kraju pochod...

    Konkurs: OPUS 13 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Marzanna Witek-Hajduk

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

  22. Rola marek w budowaniu koncepcji siebie adolescentów

    Konkurs: PRELUDIUM 13 , panel: HS4

    Kierownik: dr Magdalena Kolańska-Stronka

    Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Pedagogiki, Psychologii i Socjologii

  23. Konsumenci wobec koncepcji wspólnego znaku towarowego gwarancyjnego polskich przedsiębiorstw rodzinnych

    Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Anna Nikodemska-Wołowik

    Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny

  24. Strategie i narzędzia budowania pozafinansowej wartości biznesu w mediach społecznościowych - badania eksperymentalne na...

    Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4

    Kierownik: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  25. Możliwości pomiaru skuteczności strategii marek polskich miast (na przykładzie polskich miast powiatowych) - ujęcie teor...

    Konkurs: OPUS 10 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Magdalena Florek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  26. Determinanty i metodyka doboru marek partnerskich w projektach co-brandingowych

    Konkurs: SONATA 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Magdalena Grębosz

    Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania