Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 9 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Kwantowe sieci bayesowskie

    Konkurs: PRELUDIUM 6 , panel: ST6

    Kierownik: Dariusz Kurzyk

    Instytut Informatyki Teoretycznej i Stosowanej PAN

  2. Schematy kryptograficzne a szybkozbieżne łańcuchy Markowa

    Konkurs: SONATA BIS 3 , panel: ST1

    Kierownik: dr Filip Zagórski

    Politechnika Wrocławska, Wydział Podstawowych Problemów Techniki

  3. Zastosowanie koncentracji miary do badania własności statystycznych układów kwantowych

    Konkurs: PRELUDIUM 5 , panel: ST1

    Kierownik: dr Michał Oszmaniec

    Centrum Fizyki Teoretycznej PAN

  4. Podstawowe zagadnienia teorii informacji kwantowej oraz dyskryminacji stanów i operacji kwantowych

    Konkurs: OPUS 1 , panel: ST1

    Kierownik: prof. Andrzej Łuczak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Matematyki i Informatyki

  5. Zwarte grupy kwantowe i nieprzemienne procesy stochastyczne

    Konkurs: FUGA 1 , panel: ST1

    Kierownik: dr Anna Wysoczańska-Kula

    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Matematyki i Informatyki

  6. Struktura permutacji losowych i proces wymiany

    Konkurs: SONATINA 3 , panel: ST1

    Kierownik: dr Michał Kotowski

    Instytut Matematyczny Polskiej Akademii Nauk

  7. Testy adaptacyjne dla danych cenzurowanych

    Konkurs: OPUS 13 , panel: ST1

    Kierownik: dr Grzegorz Wyłupek

    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Matematyki i Informatyki

  8. Procesy Levy'ego i zwarte grupy kwantowe - przykłady, własności, klasyfikacje

    Konkurs: SONATA 11 , panel: ST1

    Kierownik: dr hab. Anna Wysoczańska-Kula

    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Matematyki i Informatyki

  9. Kwantowa teoria prawdopodobieństwa a psychologiczne mechanizmy podejmowania decyzji w procesach karnych

    Konkurs: SONATA 11 , panel: HS6

    Kierownik: dr Bartosz Wojciechowski

    Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Pedagogiki i Psychologii