Znaleziono 4 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:
Wpływ prezentacji produktu w technologii Web Augmented Reality na zachowania konsumentów
Konkurs: PRELUDIUM 20 , panel: HS4
Kierownik: Kishokanth Jeganathan
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Marketingu
Nieinwazyjne metody redukcji zjawiska habituacji w marketingu elektronicznym
Konkurs: OPUS 14 , panel: HS4
Kierownik: dr hab. Jarosław Jankowski
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki
Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4
Kierownik: dr hab. Ewa Roszkowska
Uniwersytet w Białymstoku, Wydział Ekonomii i Finansów
Kreowanie sieci wartości w handlu elektronicznym w ujęciu logistyczno-marketingowym
Konkurs: OPUS 10 , panel: HS4
Kierownik: dr Arkadiusz Kawa
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej