Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 4 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Wpływ prezentacji produktu w technologii Web Augmented Reality na zachowania konsumentów

    Konkurs: PRELUDIUM 20 , panel: HS4

    Kierownik: Kishokanth Jeganathan

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Marketingu

  2. Nieinwazyjne metody redukcji zjawiska habituacji w marketingu elektronicznym

    Konkurs: OPUS 14 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Jarosław Jankowski

    Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki

  3. Wspomaganie negocjacji dwustronnych z uwzględnieniem myślenia heurystycznego oraz ograniczeń poznawczych negocjatorów...

    Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Ewa Roszkowska

    Uniwersytet w Białymstoku, Wydział Ekonomii i Finansów

  4. Kreowanie sieci wartości w handlu elektronicznym w ujęciu logistyczno-marketingowym

    Konkurs: OPUS 10 , panel: HS4

    Kierownik: dr Arkadiusz Kawa

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej