Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 4 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Pozasytuacyjne determinanty reakcji konsumentów wobec kampanii marketingu społecznie zaangażowanego

    Konkurs: SONATA 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr Grzegorz Zasuwa

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  2. Polityka promocji zdrowego odżywiania - międzynarodowa analiza porównawcza i badanie uwarunkowań skuteczności wybranych ...

    Konkurs: OPUS 25 , panel: HS5

    Kierownik: dr hab. Paweł Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  3. Społeczno-psychologiczne czynniki motywujące do wspierania społecznych i komercyjnych kampanii crowdfundingowych

    Konkurs: SONATA 17 , panel: HS4

    Kierownik: dr Joanna Adamska-Mieruszewska

    Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny

  4. Wpływ przekazu medialnego na skuteczność kampanii społecznej

    Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4

    Kierownik: dr Anna Borawska

    Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania