2021/43/O/HS6/01448
Słowa kluczowe:
zaburzenie gamingowe metapoznanie myślenie nałogowe problemowe granie w gry motywacja dysocjacja
Deskryptory:
Panel:
HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia
Jednostka realizująca:
Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii
woj. mazowieckie
Kierownik projektu (z jednostki realizującej):
Liczba wykonawców projektu: 2
Konkurs: PRELUDIUM BIS 3 - ogłoszony 2021-09-15
Przyznana kwota: 588 796 PLN
Rozpoczęcie projektu: 2022-05-16
Zakończenie projektu: 2026-09-30
Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)
Status projektu: Projekt w realizacji
Pobierz opis projektu w formacie .pdf
Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.