Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Exchanging Knowledges on Best-Practices in Folklore and Intangible Cultural Heritage Safeguarding

2021/43/P/HS2/01350

Słowa kluczowe:

intangible cultural heritage culture folklore traditions knowledge disappearing professions safeguarding

Deskryptory:

  • HS3_12: Dziedzictwo kulturowe (w tym: inwentaryzacja pamiątek i zabytków kultury, aktywność regionalistyczna)
  • HS2_14: Kulturoznawstwo (w tym: współczesne studia kulturowe i antropologiczno-kulturowe)
  • HS3_5: Historia kultury (w tym: pamięć historyczna, historia kultury materialnej, historyczne studia kulturowe, zróżnicowanie kulturowe)

Panel:

HS2 - Kultura i twórczość kulturowa: literaturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o sztuce

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydzial Humanistyczny

woj.

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Agnieszka Małgorzata Pawłowska-Mainville 

Liczba wykonawców projektu: 4

Konkurs: POLONEZ BIS 1 - ogłoszony 2021-09-15

Przyznana kwota: 1 132 086 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2023-07-01

Zakończenie projektu: 2025-06-30

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Niniejszy projekt otrzymał dofinansowanie w ramach programu finansowania badań naukowych i innowacji UE „Horyzont 2020” na podstawie umowy Nr 665778 o dofinansowanie działań „Marie Skłodowska-Curie”.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. 'Creating a quiet buzz': Opportunities and challenges for meaningful participation of boreal forest apiarists in the science-policy interface for biodiversity and ecosystem services.
    Autorzy:
    Pawłowska-Mainville, Agnieszka
    Czasopismo:
    Ecology & Society (rok: 2025, tom: n/a, strony: n/a), Wydawca: Ecology & Society
    Status:
    Złożona
  1. Teaching Food Systems through Living Heritage: Enhancing Academia with Intangible Cultural Heritage Pedagogies."
    Autorzy:
    Pawłowska-Mainville, Agnieszka
    Książka:
    Critical Innovations in Global Development Studies Pedagogy (rok: 2025, tom: n/a, strony: n/a), Wydawca: Bloomsbury Press
    Status:
    Złożona