Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Strategie uczenia się gramatyki, wybrane różnice indywidualne a rozwój wiedzy językowej wśród osób uczących się języka obcego na poziomie zaawansowanym

2020/39/B/HS2/00501

Słowa kluczowe:

strategie uczenia się gramatyki interwencja strategiczna strategie kognitywne strategie metakognitywne nauka gramatyki wiedza eksplicytna wiedza implicytna (zautomatyzowana) style uczenia się przekonania autonomia motywacja wytrwałość ciekawość poczucie przyjemności zaangażowanie

Deskryptory:

  • HS2_6: Językoznawstwo ogólne, teoria i metodologia badań językoznawczych
  • HS2_7: Nauka o komunikacji i komunikowaniu, podstawy teoretyczne językoznawstwa stosowanego

Panel:

HS2 - Kultura i twórczość kulturowa: literaturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o sztuce

Jednostka realizująca:

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu

woj.

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

prof. Mirosław Andrzej Pawlak 

Liczba wykonawców projektu: 4

Konkurs: OPUS 20 - ogłoszony 2020-09-15

Przyznana kwota: 377 041 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2021-06-01

Zakończenie projektu: 2025-06-29

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  1. Grammar Learning Strategies: Towards a Pedagogical Intervention
    Autorzy:
    Mirosław Pawlak
    Czasopismo:
    Language Teaching Research Quarterly (rok: 2024, tom: 39, strony: 174-191), Wydawca: European Knowledge Development Institute
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.32038/ltrq.2024.39.12 - link do publikacji