Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Strategie uczenia się gramatyki, wybrane różnice indywidualne a rozwój wiedzy językowej wśród osób uczących się języka obcego na poziomie zaawansowanym

2020/39/B/HS2/00501

Słowa kluczowe:

strategie uczenia się gramatyki interwencja strategiczna strategie kognitywne strategie metakognitywne nauka gramatyki wiedza eksplicytna wiedza implicytna (zautomatyzowana) style uczenia się przekonania autonomia motywacja wytrwałość ciekawość poczucie przyjemności zaangażowanie

Deskryptory:

  • HS2_6: Językoznawstwo ogólne, teoria i metodologia badań językoznawczych
  • HS2_7: Nauka o komunikacji i komunikowaniu, podstawy teoretyczne językoznawstwa stosowanego

Panel:

HS2 - Kultura i twórczość kulturowa: literaturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o sztuce

Jednostka realizująca:

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

prof. Mirosław Pawlak 

Liczba wykonawców projektu: 4

Konkurs: OPUS 20 - ogłoszony 2020-09-15

Przyznana kwota: 377 041 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2021-06-01

Zakończenie projektu: 2024-06-29

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt zakończony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.