Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Diagnoza i rozwój kapitału zdrowotnego - kompetencje zdrowotne uczniów szkółpodstawowych.

2020/39/B/HS6/00977

Słowa kluczowe:

kompetencje zdrowotne kapitał zdrowotny edukacja

Deskryptory:

  • HS6_19: Problemy społeczne i kierunki praktycznych działań socjologów
  • HS6_21: Inne zagadnienia pokrewne

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Filozoficzny

woj.

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Maria Świątkiewicz-Mośny 

Liczba wykonawców projektu: 8

Konkurs: OPUS 20 - ogłoszony 2020-09-15

Przyznana kwota: 1 093 724 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2021-09-01

Zakończenie projektu: 2025-08-31

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  1. Edukacja społeczna szczepionką na infodemię? Eksploracja kapitału zdrowotnego podczas pandemii COVID-19 w Polsce
    Autorzy:
    Maria Świątkiewicz-Mośny, Magdalena Slusarczyk, Anna Prokop-Dorner, Natalia Ożegalska-Łukasik, Aleksandra Potysz-Rzyman
    Czasopismo:
    Przegląd Socjologiczny (rok: 2022, tom: LXXI/2, strony: 115-140), Wydawca: Uniwersytet Łódzki
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.26485/PS/2022/71.2/5 - link do publikacji
  2. Edukacja społeczna szczepionką na infodemię? Eksploracja kapitału zdrowotnego podczas pandemii COVID-19 w Polsce
    Autorzy:
    Maria Świątkiewicz-Mośny, Magdalena Slusarczyk, Anna Prokop-Dorner, Natalia Ożegalska-Łukasik, Aleksandra Potysz-Rzyman
    Czasopismo:
    Przegląd Socjologiczny (rok: 2022, tom: LXXI/2, strony: 115-140), Wydawca: Uniwersytet Łódzki
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.26485/PS/2022/71.2/5 - link do publikacji