Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Rola Aktorów Socjalizacyjnych w Przejściach Transnarodowych iFormowaniu Poczucia Przynależności Dzieci Migrantów w Polsce

2019/35/N/HS6/03682

Słowa kluczowe:

Dzieci Migranci Aktorzy socjalizacyjni przejścia transnarodowe przynależność

Deskryptory:

  • HS6_18: Socjologia rozwoju: wymiar lokalny, regionalny, makrospołeczny
  • HS6_21: Inne zagadnienia pokrewne

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą w Warszawie

woj.

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Anzhela Popyk 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 18 - ogłoszony 2019-09-16

Przyznana kwota: 95 879 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2020-06-26

Zakończenie projektu: 2023-06-25

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (17)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Transnational Communication between Children and Grandparents during the COVID-19 Lockdown: The Case of Migrant Children in Poland
    Autorzy:
    Anzhela Popyk, Paulina Pustułka
    Czasopismo:
    Journal of Family Communication (rok: 2021, tom: 21/3, strony: 223-237), Wydawca: Taylor and Francis Online
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/15267431.2021.1929994 - link do publikacji
  2. Social capital and agency in the peer socialization strategies of migrant children in Poland
    Autorzy:
    Anzhela Popyk
    Czasopismo:
    Studia Migracyjne - Przegląd Polonijny (rok: 2021, tom: 4(182), strony: 117-137), Wydawca: Uniwersytet Jagielloński
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.4467/25444972SMPP.21.055.14808 - link do publikacji
  3. Anchors and Thresholds in the Formation of the Sense of Belonging of Migrant Children in Poland
    Autorzy:
    Anzhela Popyk
    Czasopismo:
    Children's Geographies , Wydawca: Taylor and Francis Online
    Status:
    Złożona
  4. Anchors and thresholds in the formation of a transnational sense of belonging of migrant children in Poland
    Autorzy:
    Popyk, Anzhela
    Czasopismo:
    Children's Geographies (rok: 2022, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Taylor&Francis Online
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/14733285.2022.2075693 - link do publikacji
  5. Educational Disadvantages During COVID-19 Pandemic Faced by Migrant Schoolchildren in Poland
    Autorzy:
    Anzhela Popyk, Paula Pustułka
    Czasopismo:
    Journal of International Migration and Integration (rok: 2023, tom: 24, strony: 487–505), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1007/s12134-022-00953-2 - link do publikacji
  6. Polska szkoła oczami dzieci-migrantów. Od akceptacji do socjalizacji
    Autorzy:
    Popyk, Anzhela
    Czasopismo:
    Studia Migracyjne- Przegląd Polonijny (rok: 2022, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Uniwersytet Jagielloński
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.4467/25444972SMPP.22.021.16491 - link do publikacji
  7. Anchors and Thresholds in the Formation of the Sense of Belonging of Migrant Children in Poland
    Autorzy:
    Anzhela Popyk
    Czasopismo:
    Children's Geographies , Wydawca: Taylor and Francis Online
    Status:
    Złożona
  8. The impact of distance learning on the social practices of schoolchildren during the COVID-19 pandemic: reconstructing values of migrant children in Poland
    Autorzy:
    Anzhela Popyk
    Czasopismo:
    European Societies (rok: 2020, tom: 23/sup1, strony: 530-544), Wydawca: Taylor and Francis Online
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/14616696.2020.1831038 - link do publikacji
  9. Polska szkoła oczami dzieci-migrantów. Od akceptacji do socjalizacji
    Autorzy:
    Popyk, Anzhela
    Czasopismo:
    Studia Migracyjne- Przegląd Polonijny (rok: 2022, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Uniwersytet Jagielloński
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.4467/25444972SMPP.22.021.16491 - link do publikacji
  10. Educational Disadvantages During COVID-19 Pandemic Faced by Migrant Schoolchildren in Poland
    Autorzy:
    Popyk, Anzhela; Pustułka, Paula
    Czasopismo:
    Journal of International Migration and Integration (rok: 2022, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1007/s12134-022-00953-2 - link do publikacji
  11. Educational Disadvantages During COVID-19 Pandemic Faced by Migrant Schoolchildren in Poland
    Autorzy:
    Anzhela Popyk, Paula Pustułka
    Czasopismo:
    Journal of International Migration and Integration , Wydawca: Springer
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  12. The impact of distance learning on the social practices of schoolchildren during the COVID-19 pandemic: reconstructing values of migrant children in Poland
    Autorzy:
    Anzhela Popyk
    Czasopismo:
    European Societies (rok: 2020, tom: 23/sup1, strony: 530-544), Wydawca: Taylor and Francis Online
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/14616696.2020.1831038 - link do publikacji
  13. Educational Disadvantages During COVID-19 Pandemic Faced by Migrant Schoolchildren in Poland
    Autorzy:
    Anzhela Popyk, Paula Pustułka
    Czasopismo:
    Journal of International Migration and Integration , Wydawca: Springer
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  14. Transnational Communication between Children and Grandparents during the COVID-19 Lockdown: The Case of Migrant Children in Poland
    Autorzy:
    Anzhela Popyk, Paulina Pustułka
    Czasopismo:
    Journal of Family Communication (rok: 2021, tom: 21/3, strony: 223-237), Wydawca: Taylor and Francis Online
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/15267431.2021.1929994 - link do publikacji
  15. Anchors and thresholds in the formation of a transnational sense of belonging of migrant children in Poland
    Autorzy:
    Popyk, Anzhela
    Czasopismo:
    Children's Geographies (rok: 2022, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Taylor&Francis Online
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/14733285.2022.2075693 - link do publikacji
  16. The impact of distance learning on the social practices of schoolchildren during the COVID-19 pandemic: reconstructing values of migrant children in Poland
    Autorzy:
    Anzhela Popyk
    Czasopismo:
    European Societies (rok: 2020, tom: 23/sup1, strony: 530-544), Wydawca: Taylor and Francis Online
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/14616696.2020.1831038 - link do publikacji
  17. Transnational Communication between Children and Grandparents during the COVID-19 Lockdown: The Case of Migrant Children in Poland
    Autorzy:
    Anzhela Popyk, Paulina Pustułka
    Czasopismo:
    Journal of Family Communication (rok: 2021, tom: 21/3, strony: 223-237), Wydawca: Taylor and Francis Online
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/15267431.2021.1929994 - link do publikacji
  1. The impact of COVID-19 pandemic on the Child-Parent-Teacher triad functioning and migrant children's distance learning in Poland
    Autorzy:
    Popyk, Anzhela
    Książka:
    Impacts of COVID-19 Pandemic's Distance Learning on Students and Teachers in Schools and in Higher Education. International Perspectives (rok: 2022, tom: 1, strony: 231-255), Wydawca: leykam: PÄDAGOGIK
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.56560/isbn.978-3-7011-0496-3_12 - link do publikacji
  2. The impact of COVID-19 pandemic on the Child-Parent-Teacher triad functioning and migrant children's distance learning in Poland
    Autorzy:
    Popyk, Anzhela
    Książka:
    Impacts of COVID-19 Pandemic's Distance Learning on Students and Teachers in Schools and in Higher Education. International Perspectives (rok: 2022, tom: 1, strony: 231-255), Wydawca: leykam: PÄDAGOGIK
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.56560/isbn.978-3-7011-0496-3_12 - link do publikacji