Transnational Communication between Children and Grandparents during the COVID-19 Lockdown: The Case of Migrant Children in Poland
Autorzy:
Anzhela Popyk, Paulina Pustułka
Czasopismo:
Journal of Family Communication (rok: 2021, tom: 21/3, strony: 223-237), Wydawca: Taylor and Francis Online
Social capital and agency in the peer socialization strategies of migrant children in Poland
Czasopismo:
Studia Migracyjne - Przegląd Polonijny (rok: 2021, tom: 4(182), strony: 117-137), Wydawca: Uniwersytet Jagielloński
Anchors and Thresholds in the Formation of the Sense of Belonging of Migrant Children in Poland
Czasopismo:
Children's Geographies , Wydawca: Taylor and Francis Online
Anchors and thresholds in the formation of a transnational sense of belonging of migrant children in Poland
Czasopismo:
Children's Geographies (rok: 2022, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Taylor&Francis Online
Educational Disadvantages During COVID-19 Pandemic Faced by Migrant Schoolchildren in Poland
Autorzy:
Anzhela Popyk, Paula Pustułka
Czasopismo:
Journal of International Migration and Integration (rok: 2023, tom: 24, strony: 487–505), Wydawca: Springer
Polska szkoła oczami dzieci-migrantów. Od akceptacji do socjalizacji
Czasopismo:
Studia Migracyjne- Przegląd Polonijny (rok: 2022, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Uniwersytet Jagielloński
Anchors and Thresholds in the Formation of the Sense of Belonging of Migrant Children in Poland
Czasopismo:
Children's Geographies , Wydawca: Taylor and Francis Online
The impact of distance learning on the social practices of schoolchildren during the COVID-19 pandemic: reconstructing values of migrant children in Poland
Czasopismo:
European Societies (rok: 2020, tom: 23/sup1, strony: 530-544), Wydawca: Taylor and Francis Online
Polska szkoła oczami dzieci-migrantów. Od akceptacji do socjalizacji
Czasopismo:
Studia Migracyjne- Przegląd Polonijny (rok: 2022, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Uniwersytet Jagielloński
Educational Disadvantages During COVID-19 Pandemic Faced by Migrant Schoolchildren in Poland
Autorzy:
Popyk, Anzhela; Pustułka, Paula
Czasopismo:
Journal of International Migration and Integration (rok: 2022, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Springer
Educational Disadvantages During COVID-19 Pandemic Faced by Migrant Schoolchildren in Poland
Autorzy:
Anzhela Popyk, Paula Pustułka
Czasopismo:
Journal of International Migration and Integration , Wydawca: Springer
Status:
Przyjęta do publikacji
The impact of distance learning on the social practices of schoolchildren during the COVID-19 pandemic: reconstructing values of migrant children in Poland
Czasopismo:
European Societies (rok: 2020, tom: 23/sup1, strony: 530-544), Wydawca: Taylor and Francis Online
Educational Disadvantages During COVID-19 Pandemic Faced by Migrant Schoolchildren in Poland
Autorzy:
Anzhela Popyk, Paula Pustułka
Czasopismo:
Journal of International Migration and Integration , Wydawca: Springer
Status:
Przyjęta do publikacji
Transnational Communication between Children and Grandparents during the COVID-19 Lockdown: The Case of Migrant Children in Poland
Autorzy:
Anzhela Popyk, Paulina Pustułka
Czasopismo:
Journal of Family Communication (rok: 2021, tom: 21/3, strony: 223-237), Wydawca: Taylor and Francis Online
Anchors and thresholds in the formation of a transnational sense of belonging of migrant children in Poland
Czasopismo:
Children's Geographies (rok: 2022, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Taylor&Francis Online
The impact of distance learning on the social practices of schoolchildren during the COVID-19 pandemic: reconstructing values of migrant children in Poland
Czasopismo:
European Societies (rok: 2020, tom: 23/sup1, strony: 530-544), Wydawca: Taylor and Francis Online
Transnational Communication between Children and Grandparents during the COVID-19 Lockdown: The Case of Migrant Children in Poland
Autorzy:
Anzhela Popyk, Paulina Pustułka
Czasopismo:
Journal of Family Communication (rok: 2021, tom: 21/3, strony: 223-237), Wydawca: Taylor and Francis Online