Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Rola marek w budowaniu koncepcji siebie adolescentów

2017/25/N/HS4/02510

Słowa kluczowe:

marka koncepcja siebie motywy Ja kongruencja Ja

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Pedagogiki, Psychologii i Socjologii

woj. lubuskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Magdalena Kolańska-Stronka 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 13 - ogłoszony 2017-03-15

Przyznana kwota: 97 160 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2018-01-26

Zakończenie projektu: 2022-01-25

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Komputer przenośny typu notebook wraz z systemem operacyjnym oraz pakietem biurowym. Za kwotę 2 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (2)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. The three-component dimension-based model of self-brand user image congruence
    Autorzy:
    Oleg Gorbaniuk, Michał Wilczewski, Magdalena Kolańska, Paweł Krasa
    Czasopismo:
    JOURNAL OF STRATEGIC MARKETING (rok: 2021, tom: brak, strony: 12785), Wydawca: Taylor & Francis
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/0965254X.2021.1897865 - link do publikacji
  2. From exploratory research to structural models: A multilevel lexical approach to studying the image of marketing objects
    Autorzy:
    Magdalena Kolańska-Stronka, Oleg Gorbaniuk, Michał Wilczewski
    Czasopismo:
    Przegląd Wschodnioeuropejski (rok: 2020, tom: XI/2, strony: 131-143), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.31648/pw.6496 - link do publikacji
  3. Materialism, conspicuous consumption, and brand engagement in self-concept: a study of teenagers
    Autorzy:
    Magdalena Kolańska-Stronka, Oleg Gorbaniuk
    Czasopismo:
    Current Issues in Personality Psychology (rok: 2022, tom: 10(1), strony: 39-48), Wydawca: Termedia Publishing House Ltd.
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.5114/cipp.2021.110060 - link do publikacji
  1. Mediation Effect of Self-brand Congruence in Relation Materialism and Brand Engagement in Self-concept (BESC) among Teenagers
    Autorzy:
    Magdalena Kolańska-Stronka
    Konferencja:
    The 8th International Conference on Opportunities and Challenges in Management, Economics and Accounting (OMEACONF) (rok: 2021, ), Wydawca: Diamond Scientific Publishing
    Data:
    konferencja 19-21-2021
    Status:
    Opublikowana
  2. The Three-Component Multidimensional Model of Self-Image Congruence: An Abstract
    Autorzy:
    Magdalena Kolańska-Stronka , Oleg Gorbaniuk , Michał Wilczewski
    Konferencja:
    2019 AMS World Marketing Congress (rok: 2019, ), Wydawca: Elsevier
    Data:
    konferencja 9.07-11.07.
    Status:
    Opublikowana
  1. MATERIALIZM, KONSUMPCJA OSTENTACYJNA, KONSTRUOWANIE SIEBIE POPRZEZ MARKĘ: ANALIZA MODEROWANEJ MEDIACJI. WYZWANIA DLA NASTOLATKÓW I ICH RODZIN W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH*
    Autorzy:
    Magdalena Kolańska-Stronka
    Książka:
    NIEPOKOJE I NADZIEJE WSPÓŁCZESNEJ RODZINY (rok: 2021, tom: 1, strony: 189-204), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
    Status:
    Opublikowana