Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Być uczniem podczas edukacyjnej rewolucji: Poznawcze i pozapoznawcze konsekwencje reformy edukacji 2017

2016/23/B/HS6/03898

Słowa kluczowe:

reforma edukacji osiągnięcia szkolne inteligencja szkolny obraz siebie schemat sekwencyjno-podłużny

Deskryptory:

  • HS6_11: Pedagogika edukacji (szkolna, szkoły wyższej) i dydaktyka
  • HS6_4: Psychologia rozwoju, rodziny, wychowania i edukacji

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie, Wydział Nauk Społecznych

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Maciej Karwowski 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: OPUS 12 - ogłoszony 2016-09-15

Przyznana kwota: 940 800 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-08-02

Zakończenie projektu: 2022-08-01

Planowany czas trwania projektu: 60 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Program mplus wraz z aktualizacjami. Za kwotę 10 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (10)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Educational Rationality: Measurement, Correlates, and Consequences
    Autorzy:
    Maciej Karwowski, Bogusław Milerski
    Czasopismo:
    Education Sciences (rok: 2021, tom: 11, strony: 182), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/educsci11040182 - link do publikacji
  2. Dispositional self-regulation strengthens the links between creative activity and creative achievement
    Autorzy:
    Aleksandra Zielińska, Izabela Lebuda, Maciej Karwowski
    Czasopismo:
    Personality and Individual Differences (rok: 2023, tom: brak, strony: 111894), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.paid.2022.111894 - link do publikacji
  3. Educational rationality and religious education in Polish public schools
    Autorzy:
    Bogusław Milerski, Maciej Karwowski
    Czasopismo:
    Journal of Beliefs and Values (rok: 2021, tom: --, strony: --), Wydawca: Taylor and Francis
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/13617672.2021.2018214 - link do publikacji
  4. Evaluation of the Polish version of the Parenting Sense of Competence Scale in parents of typically developing children and children with autism spectrum disorders
    Autorzy:
    Jankowska, D. M., Omelanczuk, I., Pisula, E., & Karwowski, M.
    Czasopismo:
    Child: Care, Health, and Development (rok: 2021, tom: --, strony: --), Wydawca: Wiley
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1111/cch.12945 - link do publikacji
  5. Do parents and children perceive creativity similarly? A dyadic study of creative mindsets
    Autorzy:
    Maciej Karwowski, Dorota M. Jankowska, Izabela Lebuda, Marta Czerwonka
    Czasopismo:
    Psychology of Aesthetics, Creativity, and the Arts (rok: 2022, tom: 16, strony: 233-241), Wydawca: APA
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1037/aca0000358 - link do publikacji
  6. How Vivid is Your Mental Imagery? Validation of the Vividness of Visual Imagery Questionnaire in Five Polish Samples
    Autorzy:
    Dorota M. Jankowska, Maciej Karwowski
    Czasopismo:
    European Journal of Psychological Assessment (rok: 2022, tom: 00 (online), strony: 0), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1027/1015-5759/a000721 - link do publikacji
  7. Scaling the Creative Self: An Item Response Theory Analysis of the Short Scale of Creative Self
    Autorzy:
    Aleksandra Zielińska, Izabela Lebuda, Maciej Karwowski
    Czasopismo:
    Creativity Research Journal (rok: 2022, tom: 34, strony: 431-444), Wydawca: Taylor and Francis
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/10400419.2022.2123139 - link do publikacji
  8. Intensive Schooling and Cognitive Ability: A Case of Polish Educational Reform
    Autorzy:
    Maciej Karwowski, Bogusław Milerski
    Czasopismo:
    Personality and Individual Differences (rok: 2021, tom: 183, strony: 111121), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.paid.2021.111121 - link do publikacji
  9. The creative student in the eyes of a teacher: A cross-cultural study
    Autorzy:
    Karwowski, M., Gralewski, J., Patston, T., Cropley, D. H., & Kaufman, J. C.
    Czasopismo:
    Thinking Skills and Creativity (rok: 2020, tom: 35, strony: 100636), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.tsc.2020.100636 - link do publikacji
  10. Who Supports Polish Educational Reforms? Exploring Actors' and Observers' Attitudes
    Autorzy:
    Maciej Karwowski, Bogusław Milerski
    Czasopismo:
    Education Sciences (rok: 2021, tom: 11, strony: 120), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
  1. Książka
    Autorzy:
    Dorota M. Jankowska, Maciej Karwowski
    Książka:
    Test of Creative Imagery Abilities (rok: 2020, tom: --, strony: 1-100), Wydawca: Liber Libri
    Status:
    Opublikowana