Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Edukacyjny przełom demokratyczny. Rozwój edukacyjnych ruchów społecznych w Polsce na przykładzie szkoły waldorfskiej.

2016/21/N/HS2/02645

Słowa kluczowe:

ruch społeczny edukacja szkoła przełom demokratyczyny szkoła waldorfska kontrkultura

Deskryptory:

  • HS2_14: Kulturoznawstwo (w tym: współczesne studia kulturowe i antropologicznokulturowe)

Panel:

HS2 - Kultura i twórczość kulturowa: literaturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o sztuce

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Polonistyki

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Maja Dobiasz-Krysiak 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 11 - ogłoszony 2016-03-15

Przyznana kwota: 39 020 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-01-18

Zakończenie projektu: 2018-01-17

Planowany czas trwania projektu: 12 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Aparat fotograficzny. Za kwotę 1 999 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Edukacja bez nowych mediów – raport z badań w szkole waldorfskiej Rudolf Steiner Schule Berlin
    Autorzy:
    Maja Dobiasz-Krysiak
    Czasopismo:
    Communicare. Almanach Antropologiczny (rok: 2018, tom: 7, strony: nn), Wydawca: WUW, red. Marta Rakoczy, Agnieszka Karpowicz
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  1. Ezoteryka i edukacja. Szkoła waldorfska w Polsce w II i III RP
    Autorzy:
    Maja Dobiasz-Krysiak
    Książka:
    Ezoteryka w II i III RP, monografia wieloautorska (rok: 2019, tom: -, strony: nn.), Wydawca: Zakład Wydawniczy NOMOS
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  2. Freedom, community and esoterism. Waldorf school in Poland
    Autorzy:
    Maja Dobiasz-Krysiak
    Książka:
    Zmiana ram. Instytucje po 1989 roku w Europie Środkowo-Wschodniej i na Bałkanach (rok: 2018, tom: -, strony: n.n.), Wydawca: LIBRON
    Status:
    Przyjęta do publikacji