Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

W jakich okolicznościach efekt konformizmu pamięciowego ma pozytywne konsekwencje? Czynniki zwiększające trafność relacji pamięciowej po interakcji z partnerem

2016/21/N/HS6/02953

Słowa kluczowe:

konformizm pamięciowy pewność odpowiedzi swobodne przypominanie

Deskryptory:

  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka
  • HS6_2: Psychologia społeczna, polityczna, środowiskowa i międzykulturowa

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Filozoficzny

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Aleksandra Krogulska 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 11 - ogłoszony 2016-03-15

Przyznana kwota: 46 044 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-03-20

Zakończenie projektu: 2021-03-19

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. dyktafon. Za kwotę 200 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  1. Whom to trust? Remembering facts in a social context
    Autorzy:
    Aleksandra Krogulska, Kinga Izdebska, Maciej Hanczakowski i Katarzyna Zawadzka
    Czasopismo:
    Journal of Applied Research in Memory and Cognition (rok: 2021, tom: -, strony: -), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Złożona
  2. Should I Keep Studying? Consequences of a Decision to Stop Learning in Young and Older Adults
    Autorzy:
    Aleksandra Krogulska, Karolina Golik, Krystian Barzykowski, Jennifer Cox, Agata Jakubiak, Elizabeth A. Maylor
    Czasopismo:
    Psychology and Aging (rok: 2021, tom: 36(2), strony: 158-171), Wydawca: American Psychological Association
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1037/pag0000594 - link do publikacji