Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Relacje współtworzenia, a innowacyjność - perspektywa sektora gier video

2013/11/D/HS4/04045

Słowa kluczowe:

relacje współdziałania relacje współtworzenia sektor gier video sektor gier komputerowych innowacyjność organizacyjna

Deskryptory:

  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Patrycja Klimas 

Liczba wykonawców projektu: 1

Konkurs: SONATA 6 - ogłoszony 2013-09-16

Przyznana kwota: 156 555 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-07-17

Zakończenie projektu: 2018-07-16

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (9)
  • Publikacje książkowe (4)
  1. Ocena innowacyjności organizacyjnej z perspektywy kadry zarządzającej oraz pracowników kreatywnych
    Autorzy:
    Klimas Patrycja
    Czasopismo:
    Handel Wewnętrzny (rok: 2017, tom: 3(368) T.2, strony: 45427), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Opublikowana
  2. Pracownicy kreatywni – istota i znaczenie dla rozwoju współczesnych organizacji
    Autorzy:
    Klimas Patrycja
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2015, tom: 5, strony: 1137-1154), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
  3. Relacje współtworzenia – propozycja konceptualizacji
    Autorzy:
    Klimas Patrycja
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2015, tom: 9, strony: 215-228), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
  4. Organizational innovativeness and coopetition: a study of video game developers
    Autorzy:
    Klimas Patrycja, Czakon Wojciech
    Czasopismo:
    Review of Managerial Science (rok: 2018, tom: 12(2), strony: 469–497), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1007/s11846-017-0269-5 - link do publikacji
  5. Innowacyjność producentów gier komputerowych i wideo
    Autorzy:
    Patrycja Klimas
    Czasopismo:
    Organizacja i Kierowanie (rok: 2016, tom: 2(172), strony: 45-60), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    Status:
    Opublikowana
  6. Problem liczby informatorów: badania eksploatacji relacji współtworzenia
    Autorzy:
    Klimas Patrycja
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego (rok: 2017, tom: XXIV, strony: 123-137), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
  7. Relacje społeczne kadry zarządzającej oraz pracowników kreatywnych w kontekście tworzenia wartosci
    Autorzy:
    Klimas Patrycja
    Czasopismo:
    Problemy Zarządzania (rok: 2016, tom: 14 (4), t.2, strony: 80-97), Wydawca: Uniwersytet Warszawski
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.7172/1644-9584.64.5 - link do publikacji
  8. Relacje społeczne pracowników kreatywnych jako strategiczny zasób organizacji
    Autorzy:
    Klimas Patrycja
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości (rok: 2015, tom: 32, strony: 181-194), Wydawca: Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości
    Status:
    Opublikowana
  9. Sieci relacji producentów gier komputerowych i wideo
    Autorzy:
    Klimas Patrycja
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu (rok: 2015, tom: 7, strony: 47-68), Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
    Status:
    Opublikowana
  1. Istota "Co-Innovation", czyli nowego podejścia do zarządzania innowacjami
    Autorzy:
    Klimas Patrycja
    Książka:
    Współczesne tendencje w zachowaniach organizacyjnych (rok: 2015, tom: ND, strony: 151-158), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
    Status:
    Opublikowana
  2. nie dotyczy
    Autorzy:
    Patrycja Klimas
    Książka:
    Relacje współtworzenia innowacji w ekosystemach. Kontekst ekosystemu gamingowego (rok: 2019, tom: nie dotyczy, strony: 367 stron), Wydawca: CH Beck
    Status:
    Opublikowana
  3. Czynniki sukcesu oraz przewagi konkurencyjnej w branży gier komputerowych i wideo
    Autorzy:
    Klimas Patrycja
    Książka:
    Zarządzanie przedsiębiorstwem inteligentnym. Wybrane zagadnienia. (rok: 2016, tom: nd, strony: 337-348), Wydawca: Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    Status:
    Opublikowana
  4. Organizational Culture Models of Coopetitors
    Autorzy:
    Klimas Patrycja
    Książka:
    Routledge Companion to Coopetition Strategies (rok: 2018, tom: nd, strony: 117-127), Wydawca: Routledge
    Status:
    Opublikowana