Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wpływ wstępnego pełzania na charakterystyki zmęczeniowe superstopu niklu - analiza na podstawie zmian mikrostruktury, właściwości mechanicznych oraz parametrów metod nieniszczących

2013/09/N/ST8/02084

Słowa kluczowe:

pełzanie zmęczenie szum Barkhausena emisja magnetoakustyczna nanoindentacja

Deskryptory:

  • ST8_4: Mechanika ciała stałego, mechanika płynów, termodynamika
  • ST8_8: Inżynieria materiałowa (biomateriały, metale, ceramika, polimery, kompozyty)

Panel:

ST8 - Inżynieria procesów i produkcji: projektowanie wyrobów, projektowanie i sterowanie procesami produkcji, konstrukcje i procesy budowlane, inżynieria materiałowa, systemy energetyczne

Jednostka realizująca:

Instytut Transportu Samochodowego

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Katarzyna Makowska 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: PRELUDIUM 5 - ogłoszony 2013-03-15

Przyznana kwota: 145 600 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-02-24

Zakończenie projektu: 2018-02-23

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony