Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Perswazyjne skutki dwuznaczności przekazu: Mechanizmy depolaryzacyjnego wpływu przekazu dwuznacznego na postawy i ograniczenia w występowaniu tego wpływu

2013/09/D/HS6/02823

Słowa kluczowe:

perswazja dwuznaczność postawy polaryzacja depolaryzacja

Deskryptory:

  • HS6_2: Psychologia społeczna, polityczna, środowiskowa i międzykulturowa

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, Wydział Psychologii

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Paweł Koniak 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: SONATA 5 - ogłoszony 2013-03-15

Przyznana kwota: 156 400 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-02-18

Zakończenie projektu: 2018-02-17

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Forbid/allow asymmetry in persuasion: The forbid frame decreases biased elaboration and increases attitude change
    Autorzy:
    Koniak, P., Cwalina, W.
    Czasopismo:
    Social Psychology , Wydawca: Hogrefe
    Status:
    Złożona
  2. Fear of coronavirus and forbid/allow asymmetry as determinants of acceptance of COVID-19 pandemic related restrictions and persistence of attitudes towards these regulations
    Autorzy:
    Konik, P., Cwalina, W.
    Czasopismo:
    Social Psychological Bulletin (rok: 2020, tom: 15(4), strony: 45304), Wydawca: Polish Social Psychological Society
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.32872/spb.4421 - link do publikacji
  3. Does it pay to avoid speaking straight about controversial issues? Impact of argumentative ambiguity on the perception of the speaker
    Autorzy:
    Koniak, P., Cwalina, W.
    Czasopismo:
    Journal of Communication Management (rok: 2021, tom: b.d., strony: b.d.), Wydawca: Emerald Publishing
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1108/JCOM-11-2020-0154 - link do publikacji
  1. Pragmatic factors in political persuasion
    Autorzy:
    Mackiewicz, R., Koniak, P.
    Książka:
    New Trends in Marketing and Politics (rok: 2020, ), Wydawca: Carolinum Publishing House
    Status:
    Przyjęta do publikacji