Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Pamiętać, żeby pamiętać: treningi poznawcze pamięci prospektywnej z kontekstem zdarzeniowym i radzenia sobie z przerwaniami na przestrzeni życia.

2012/07/D/HS6/02533

Słowa kluczowe:

poznawcze starzenie się pamięć prospektywna przerwania (interruptions) treningi poznawcze

Deskryptory:

  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka
  • HS6_7: Historia myśli psychologicznej, metodologia, psychometria, diagnostyka psychologiczna

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, Wydział Psychologii, i, Interdyscyplinarne Centrum Stosowanych Badań Poznawczych (ICACS)

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Rafał Albiński 

Liczba wykonawców projektu: 6

Konkurs: SONATA 4 - ogłoszony 2012-09-15

Przyznana kwota: 299 430 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2013-07-12

Zakończenie projektu: 2017-07-11

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Trzy komputery typu laptop (3 szt.). Za kwotę 12 000 PLN
  2. komputer typu laptop.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  1. Four-week strategy-based trainings to enhance prospective memory in older adults: Targeting intention retention is more beneficial than targeting intention formation
    Autorzy:
    Ihle, A., Albiński, R. Gurynowicz, K. i Kliegel
    Czasopismo:
    Gerontology (rok: 2018, tom: 64(3), strony: 257-265), Wydawca: Karger
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1159/000485796. - link do publikacji
  2. The influence of high and low cue–action association on prospective memory performance
    Autorzy:
    Albiński, R., Kliegel, M., Gurynowicz, K.
    Czasopismo:
    Journal of Cognitive Psychology (rok: 2016, tom: 28, strony: 707-717), Wydawca: ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/20445911.2016.1186675 - link do publikacji